بررسی آثار معماری محمد رضا نیکبخت

در چهاردهمین نشست تخصصی باشگاه معماری تهران ویژه برنامه «معمار ایرانی 5» آثار و دست آوردهای طراحی محمد رضا نیکبخت دوشنبه 24 مهر، ساعت 17:30 در فرهنگسرای ارسباران بررسی می‌شود.

این پنجمین نشست از سلسله برنامه‌های معمار ایرانی است که در آن به آثار و دست‌آوردهای طراحی یکی از معماران کشور پرداخته می‌شود.

 محمدرضا نیکبخت طرح‌های فراوانی در حوزه معماری و مرمت دارد از جمله «ساختمان نیاوران» که حتی بدون قطع یک درخت طراحی و ساخته شده است. این طراح و معمار ارزنده تاکنون جوایز ارزشمندی چون آقاخان (در رشته مرمت و بازسازی)، ژنو سوییس و جایزه معمار سال 81 را کسب کرده است.

باشگاه معماری تهران عنوان برنامه‌ای است که از سوی فرهنگ سرای ارسباران اجرا و تلاش می‌کند تا به برگزاری نشست‌های تخصصی، برپایی بزرگداشت مفاخر معماری ایران و نقد فضاهای مختلف از منظر معماری با حضور متخصصان و فعالان معماری بپردازد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 3 و فرهنگسرای‌ ارسباران علاقه‌مندان برای شرکت و عضویت در باشگاه معماری به فرهنگ‌سرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره های 20-22872818 تماس بگیرند.

۲۴ مهر ۱۳۹۱ ۱۱:۳۹
اشتراک در