ساخت سری جدید آپارتمان‌های شناور در عمان

برخی از مناطق ساحلی و جزیره‌ای عمان از ظرفیت مناسبی برای ساخت ساختمان‌های شناور بر روی آب برخوردار هستند که شرکت‌های ساختمانی زیادی از مناطق مختلف این کشور به سوی اجرای این پروژه‌ها روی آورده‌اند.

در حال‌حاضر یکی از بزرگترین پروژه‌های ساخت سری جدید آپارتمان‌های شناور در شهر مسقط عمان آغاز شده که هزینه اجرای آن حدود 5/3 میلیارد دلار برآورد شده است. حدود 4 هزار واحد مسکونی، هتل و سالن‌های ورزشی و تفریحی بر روی سطح آب ساخته می‌شوند که به‌راحتی به مناطق خشکی اطراف خود راه پیدا می‌کنند.

از این رو رفت و آمد برای ساکنان بسیار آسان خواهد بود و آنها به‌راحتی می‌توانند از تجهیزات و امکانات رفاهی لازم بهره‌مند شوند. بسیاری از کارشناسان بر این باورند، اجرای پروژه ساخت آپارتمان‌های شناور در مسقط عمان شرایط مساعدی را برای جذب توریست‌های خارجی نیز فراهم می‌آورد به‌طوریکه سرمایه‌گذاران و سازندگان داخلی می‌توانند از این فرصت استثنایی نهایت بهره را ببرند.

با آغاز مراحل ابتدایی ساخت آپارتمان‌های شناور، پیش‌فروش و در واقع بازاریابی آنها نیز شروع می‌شود و متقاضیان می‌توانند هر چه سریع‌تر به واحدمسکونی یا تجاری موردعلاقه خود دست یابند.

۱۹ مهر ۱۳۹۱ ۱۰:۰۱
پایگاه اطلاع رسانی انبوه سازان |
اشتراک در