گشایش نمایشگاه ساختمان ازبکستان

نهمین نمایشگاه بین المللی ساختمان، فنآوری ها و مصالح ساختمانی روز سه شنبه با حضور 45 شرکت خارجی در مرکز نمایشگاهی بین المللی شهر تاشکند آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه که توسط شرکت بین المللی نمایشگاهیZarExpo تشکیل شده،حدود 45 شرکت از ایتالیا، فرانسه، روسیه، چک، سوئیس، آلمان، چین، ژاپن، کره جنوبی، قزاقستان و ازبکستان ، ابتکارات و نوآوری های خود در این بخش از صنعت را به نمایش گذاشتند. معاون رییس کمیته دولتی معماری و ساختمان ازبکستان در آیین افتتاح این نمایشگاه از روند روبه رشد صنعت ساختمان در سال های اخیر در این کشور خبر داد و گفت: گشایش این نمایشگاه و حضور شرکت های بین المللی در آن ، نقش بسزایی در ارتقای صنعت ساختمان سازی در این کشور خواهد داشت.

عظمت توخته ی فابر از امیدواری کرد: این نمایشگاه با معرفی و ارایه آخرین دستاورد های مصالح و فن آوری های ساختمانی، زمینه گسترش بیش از پیش این صنعت را که عامل توسعه هر کشور است ،را در ازبکستان فراهم آورد. وی بازار این صنعت را در مقایسه با شرایط نامطلوب اقتصادی در برخی دیگر از بازارهای دنیا، مطلوب عنوان کرد و گفت: از آنجا که کشورش در حال توسعه است، روند توسعه صنعت ساختمان ازبکستان ادامه دارد و همچنان در حال گسترش است. توخته یف ابراز امیدواری کرد: نهمین نمایشگاه بین المللی ساختمان، فن آوری ها و مصالح ساختمانی علاوه بر بسترهای لازم برای رشد صنعت ساختمان ازبکستان، بتواند جذابیت های سرمایه گذاری را برای کارآفرینان داخلی و خارجی فراهم آورد.

نهمین نمایشگاه بین المللی ساختمان، فنآوری ها و مصالح ساختمانی شامل غرفه های فن آوری های راهسازی، مصالح ساختمانی و خدمات، درب و پنجره، قسمت های داخلی اتاق، تزیین، شوفاژ، تهویه، عایق کاری، لوازم بهداشتی ساختمانی، سرامیک، سنگ ها، تجهیزات و دستگاه ها، فن آوری های مخصوص ساختمانی و مبل است. این نمایشگاه تا 20 مهرماه برای بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.

۱۹ مهر ۱۳۹۱ ۰۸:۳۷
اشتراک در