همایش ملی «عایق با رویکردی بر بهینه‌سازی مصرف انرژی»

همایش ملی «عایق با رویکردی بر بهینه‌سازی مصرف انرژی» با شرکت استادان دانشگاه، دانشجویان، اعضای انجمن‌های علمی، صنعتی و صاحب‌نظران صنعت عایق کشور، پنجم و ششم دی ماه سال جاری در پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران برگزار می‌شود.
هدف از برگزاری این همایش ایجاد بستر مناسب به منظور ارائه آخرین پژوهش‌ها و دستاوردهای صنعت عایق ایران و جهان و تعامل مناسب میان صاحبان صنعت و دانشگاه در جهت پیشبرد اهداف کار ملی و سرمایه ایرانی است.

«عایق پژوهی کاربردی: سیستم‌ها و تکنولوژی‌های عایق کاری در صنعت و ساختمان، تحلیل نرم افزارهای کاربردی»، «نانو عایق پژوهی: بررسی پلیمرهای نانو در ساخت، اجرا و مکانیزم‌های عایق کاری» و «عایق پژوهی ساختاری: بررسی عملکرد عایق‌ها از لحاظ فرمولاسیون و تکنولوژی ساخت» از جمله محورهای این همایش ملی محسوب می‌شوند.

همزمان با برگزاری این همایش، نمایشگاهی جانبی برای ارتباط بیشتر تولیدکنندگان و صاحب نظران صنعت عایق برپا خواهد بود تا با هم‌اندیشی و بررسی محصولات متنوع، زمینه‌ساز ارتباط بیشتر در عرصه تولیدات ملی با تکیه بر سرمایه ایرانی شوند.

همچنین همزمان با برگزاری همایش، مسابقه‌ای با عنوان «طراحی بهینه و ساخت سیستم عایق کاری پوسته خارجی ساختمان» برگزار می‌شود.

از این رو نخستین همایش ملی «عایق با رویکردی بر بهینه‌سازی مصرف انرژی» با هدف گردهمایی و هم‌اندیشی صاحب‌نظران، متخصصان و کارشناسان صنعت عایق و انرژی می‌تواند در تدوین نقشه علمی رشد و توسعه صنعت عایق کشور به منظور دستیابی به الگوهای مناسب شهرسازی نوین و ساختمان‌های سبز کمک شایانی کرده و زمینه‌سازی ارتباط بیشتری در عرصه تولیدات ملی با تکیه بر سرمایه ایرانی را فراهم آورد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.insulation.ir مراجعه کنند.

۱۸ مهر ۱۳۹۱ ۰۸:۰۰
اشتراک در