نمایشگاه تاسیسات تهران

نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستمهای سرمایشی و گرمایشی تهران با حضور 500 شرکت داخلی و خارجی از تاریخ 24 لغایت 27 مهر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.
500 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستمهای سرمایشی و گرمایشی در تهران مشارکت کرده اند. این نمایشگاه که از تاریخ 24 لغایت 27 مهر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران در فضایی به مساحت 35000 متر مربع برگزار می گردد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی ساختمان ایران (شاسا) بیش از 330 شرکت و تولید کننده داخلی در کنار بیش از 140 شرکت و نام تجاری خارجی از 15 کشور آخرین دست آوردهای خود را در زمینه تجهیزات سرمایش، تهویه مطبوع و سردخانه، برج خنک کننده ، تجهیزات گرمایشی، پکیج رادیاتور، دیگ بخار و آب گرم، مشعل، لوله و اتصالات، شیرآلات خانگی و صنعتی، هواکش، کانالهای انتقال هوا، تاسیسات آب و فاضلاب خانگی و صنعتی، رسوب زدا، سختی گیر و تجهیزات تصفیه آب و هوا ، انواع پمپ و سایر تجهیزات تاسیسات ارائه می نمایند.
جلالی رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه و مدیرعامل شرکت نمانگر، نمایشگاه تاسیسات تهران را بزرگترین نمایشگاه در نوع خود در خاورمیانه معرفی نمود و رشد هر ساله تعداد مشارکت کنندگان و فضای تحت پوشش را نشان دهنده موفقیت و تاثیر گذاری مثبت نمایشگاه دانست. وی افزود در حاشیه نمایشگاه کارگاههای آموزشی متعددی در حوزه ارتقاء بهره وری و آشنایی با آخرین فناوریها برگزار می گردد.
رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه با توجه به نقش صنعت تاسیسات در گروه بزرگی از صنایع مختلف از جمله ساخت و ساز و ساختمان، عمران، نیروگاهها، پالایشگاهها، آب و فاضلاب، نساجی، دام و طیور و دیگر صنایع رونق صنعت تاسیسات را نشانه رشد در سایر صنایع می داند.
جلالی با توجه به اهمیت ویژه بازار ایران برای تولید کنندگان خارجی افزود: ایران بازاری بزرگ و مهم با امکان دسترسی به کشورهای پیرامونی متعدد دارای نیروی انسانی متخصص و با تجربه و با تنوع آب و هوایی و همچنین در مسیر توسعه صنعتی است که چشم پوشی از آن برای تولید کنندگان خارجی به سادگی میسر نمی باشد.
نمایشگاه از ساعت 9 لغایت 16 پذیرای بازدیدکنندگان بوده و شماره تلفن 88203020 و وب سایت www.iranhvac.com  جهت کسب اطلاعات بیشتر در خدمت هموطنان عزیز می باشد.
۱۶ مهر ۱۳۹۱ ۰۸:۵۵
اشتراک در