افتتاح نمایشگاه ساختمان مشهد

‌پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی «صنعت کاشی و سرامیک، چینی و شیرآلات بهداشتی ساختمان»، سومین نمایشگاه بین‌المللی «خانه، آشپزخانه، حمام و جکوزی» ‌و سومین نمایشگاه بین‌المللی «درب و پنجره و صنایع وابسته» در مشهد گشایش یافت.

سیدمحمد سیدی مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد در آیین گشایش این نمایشگاه‌ها اظهار داشت: سه نمایشگاه تخصصی در حوزه صنعت ساختمان با حضور 127 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه بین‌المللی مشهد گشایش یافت. سیدی در ادامه گفت: در این نمایشگاه شرکت‌هایی از تهران، فارس، اصفهان، آذربایجان غربی، خراسان جنوبی و رضوی حضور دارند تا جدیدترین تکنولوژی‌های خود را در کنار نمایندگانی از کشورهای آلمان، انگلیس، چین،ژاپن، ایتالیا، مالزی و ترکیه به نمایش گذارند.

وی کاشی، سرامیک و چینی آلات بهداشتی را از جمله زمینه‌های فعالیت شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه‌ها عنوان کرد و افزود: شیرآلات ساختمانی، درب و پنجره و صنایع وابسته، خانه، آشپزخانه، حمام و جکوزی نیز از دیگر فعالیت‌هایی است که شرکت کنندگان می‌توانند در فضایی به مساحت 8 هزار مترمربع آنها را ارائه کنند.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت کاشی و سرامیک، چینی و شیرآلات بهداشتی ساختمان، سومین نمایشگاه بین‌المللی خانه، آشپزخانه، حمام و جکوزی ‌و سومین نمایشگاه بین‌المللی درب و پنجره و صنایع وابسته، 10 الی 14 مهرماه از ساعت 16 الی 22 پذیرای متخصصان و علاقمندان است.

۱۰ مهر ۱۳۹۱ ۱۰:۰۶
اشتراک در