برگزاری نمایشگاه کاشی سرامیک زنجان

ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، کاشی و سرامیک زنجان از 11 لغایت 14 مهرماه جاری در محل نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان برگزار می شود.

ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، کاشی و سرامیک به طور همزمان با ششمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات، سرمایشی و گرمایشی 11 لغایت 14 مهرماه جاری در محل نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان برگزار می شود.

این نمایشگاه در فضایی بالغ بر پنج هزار متر مربع و با حضور بیش از 70 شرکت کننده از استان های مختلف کشور از جمله تهران، تبریز، اصفهان، مشهد، مازندران و شیراز برگزار خواهد شد. نمایشگاه مذکور با هدف پرداختن به صنعت مدرن ساختمان و معرفی آخرین محصولات و فن آوری های صنعتی در زمینه ساختمان، کاشی و سرامیک، انبوه سازان و تاسیسات گرمایشی و سرمایشی توسط شرکت نمایشگاهی مدیران بین المللی ماهکوه برگزار می شود.

لازم به ذکر است: برندهای برتری همچون شرکت های بوتان، ایران رادیاتور، ایساتیس، پرشین استاندارد، لورچ، رویال پایپ، شیرآلات قهرمان و نازسرام در این نمایشگاه شرکت کرده اند و فعالان صنایع تولیدی انواع لوله و اتصالات، پکیج های حرارتی، ورق های کامپوزیت و ساندویچ پانل دیواری، آیفون های صوتی و تصویری، درب و کرکره اتوماتیک، طراحی ساختمانی، الکترود و دستگاه جوش و نشریات تخصصی درششمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان حضور خواهند داشت. ساعات بازدید از نمایشگاه برای علاقه مندان بعداز ظهر از ساعت 15 لغایت 21 خواهد بود.

۹ مهر ۱۳۹۱ ۰۸:۳۱
اشتراک در