شهرداری بوشهر عوارض بر ساخت و ساز شهروندان را پرداخت میکند

شهردار بندر بوشهر گفت: شهرداری بندر بوشهر عوارض بر ساخت و سازهای ساختمانی شهروندان را پرداخت می‌کند.

فضل‌الله توسلی در نشست شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار داشت: شهرداری بندر بوشهر از اول مهر ماه، عوارض بر ساخت و سازهای ساختمانی شهروندان را پرداخت می‌کند. وی افزود: یکی از دغدغه‌های همیشگی شهروندان پرداخت عوارض از سرمایه‌های خودشان بود زیرا مبلغ این عوارض را می‌توانستند در احداث استفاده کنند و شهرداری با این طرح دغدغه شهروندان را مرتفع کرده است.

شهردار بندر بوشهر با اشاره به جزئیات این طرح خاطرنشان کرد: شهرداری بندر بوشهر به منظور کمک به شهروندان مبلغ 10 میلیارد ریال را در بانک انصار سپرده‌گذاری کرد و بانک انصار نیز مبلغ 15 میلیارد ریال به این میلغ اضافه کرده و این مبلغ به 25 میلیارد ریال رسیده است.

توسلی تصریح کرد: اکنون شهروندان می‌توانند از محل این تسهیلات تا سقف 200 میلیون ریال با حداکثر اقساط پنج ساله(60 ماهه) بدون سود عوارض بر ساخت و ساز خود را از طریق شهرداری بوشهر پرداخت کنند. وی یادآور شد: به نظر می‌رسد این شیوه پرداخت برای نخستین بار در کشور اجرا می‌شود و امیدوار هستیم موجبات رضایت خاطر شهروندان را فراهم کند.

شهردار بوشهر بیان کرد: از همه توان و ظرفیت موجود برای رشد و پیشرفت شهر بوشهر بهره می‌بریم و برای تحقق مطالبات مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

۴ مهر ۱۳۹۱ ۰۸:۳۷
خبرگزاری فارس |
اشتراک در