برگزاری نمایشگاه بین المللی ساختمان

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان ،بزرگترین نمایشگاه صنعت ساختمان خاورمیانه، 25 تا 28 شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش می یابد.

در این نمایشگاه یک هزار و 100 شرکت داخلی و بیش از 200 شرکت خارجی دستاوردها و توانمندی های خود در زمینه های مختلف صنعت ساختمان را ارائه خواهند کرد. در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران که بزرگترین نمایشگاه صنعت ساختمان خاورمیانه محسوب می شود، بیش از 20 کشور جهان از جمله آلمان، آمریکا، فرانسه، انگلیس، اسپانیا، ترکیه، ایتالیا، کره جنوبی، چین، اتریش، مالزی، عراق، ژاپن، هنگ کنگ و سوئد حضور دارند.

در این نمایشگاه که در فضای بالغ بر 55 هزار متر مربع و در فضای باز و همه سالن های نمایشگاهی برگزار می شود، نوین ترین دستاوردها و تولیدات صنعت ساختمان از جمله مصالح ساختمان پایه ( آجر– سیمان- فلز و گچ ) خانه های پیش ساخته – ماشین آلات عمرانی – نقشه کشی و طراحی – سیستم های تصفیه آب ، تجهیزات حمام سونا و آشپز خانه، سنگ های ساختمانی، ماشین آلات ساختمانی -درب، پنجره، درب اتوماتیک و ماشین آلات وابسته - پوشش های کف (کاشی – سرامیک – پارکت ) تآسیسات حرارتی و برودتی – پوشش های سقف و دیوار و قطعات پیش ساخته - آسانسور ها و بالابر ها -لوازم و تجهیزات الکترویکی و الکترونیکی و روشنایی و دیگر صنایع مرتبط به نمایش عمومی گذاشته می شود.

در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان همچنین تشکلها، انجمن ها و تعاونی های مسکن مناطق مختلف کشور حضور داشته و فعالیت های خود از جمله خدمات و امور مربوطه به مسکن مهر را ارایه می کنند. برگزاری نشست های علمی در زمینه های سبک سازی، مقاوم سازی، استفاده از مصالح سبک و با کیفیت، بازسازی بافت های فرسوده و مقاوم سازی ساختمانهای روستائی و بررسی زلزله اخیر آذربایجان شرقی، از جمله برنامه های جانبی دوازدهمین نمایشگاه بین اللمللی صنعت ساختمان تهران است.

در این نمایشگاه، از کتاب جامع هوشمند استاندارد ملی ابنیه و ساختمان ایران نیز رونمایی می شود. در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، ستادی برای جمع آوری کمک های مردمی به زلزله زدگان آذربایحان شرقی دایر خواهد بود. همچنین قرار است در مراسم پایانی و اختتامیه نمایشگاه، از طرح و لوگوی سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان رونمائی شود. دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان از 25 تا 28 شهریور ماه هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران، آماده بازدید علاقه مندان خواهد بود.

۱۳ شهریور ۱۳۹۱ ۰۸:۴۹
اشتراک در