برگزاری مسابقه طراحی میادین مشهد

- شرایط، نحوه ارائه و زمان تحویل آثار
- 1- چگونگی ارائه آثار: درج هرگونه نام، نام خانوادگی یا نام شرکت بر روی آثار خلاف مقررات مسابقه است و آثاری که این موضوع را رعایت نکرده باشند از شرکت در مسابقه حذف خواهند شد.
- 2- هنگام ارائه آثار تکمیل و تحویل فرم تحویل مدارک ( حقیقی و حقوقی ) ضروری است. این فرم از طریق سایت شهرداری مشهد قابل دانلود می باشد. لازم به ذکر است شرکت کنندگان که در قالب شخص حقیقی در مسابقه شرکت کرده اند فرم مربوط به خود و شرکت کنندگانی که در قالب شخص حقوقی شرکت کرده اند فرم مربوط به شخص حقوقی را باید هنگام ارائه آثار تحویل دهند.
- 3- در قبال ارائه فرم تحویل مدارک به دبیرخانه کد شناسایی مربوط به هر شرکت کننده اعلام خواهد شد که از این پس کد شناسایی ملاک خواهد بود. لازم به ذکر است کسانی که آثار خود را از طریق پست به آدرس دبیرخانه ارسال می نمایند ضروری است فرم مربوطه را به مدارک ارسالی پیوست تا دبیرخانه پس از دریافت مدارک نسبت به اعلام کد شناسایی اقدام کند.
- 4- به علت تقاضای مکرر شرکت کنندگان مهلت ارسال آثار تا پایان وقت اداری روز 4 شنبه مورخ 18/5/91 مورد تمدید قرار گرفت که دیگر قابل تمدید نمی باشد. لازم به ذکر است: دبیرخانه نسبت به تحویل مدارکی که پس از تاریخ مقرر ارسال شود هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.
- 5- در صورتی که آثار در تاریخ 18/5/91 از طریق پست ارسال شده باشد، جهت شرکت در مسابقه قابل قبول می باشد.
- آدرس دبیرخانه : مشهد – بلوار سجاد – بین بزرگمهر و بهار مجتمع زمرد – طبقه اول واحد 2
کد پستی : 9186693555
شمار تماس : 7626155-0511
۱۷ اَمرداد ۱۳۹۱ ۰۹:۴۲
اشتراک در