برگزاری کنگره مهندسی عمران کشور

معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اردیبهشت ماه سال آینده، زاهدان میزبان هفتمین کنگره ملی مهندسی عمران کشور خواهد بود.

مهدی صفدری در نشستی اظهار داشت: اعضا شرکت کننده در سی و هشتمین نشست هیئت امنا برگزار کننده کنگره مهندسی عمران کشور پس از بازدید از امکانات دانشگاه سیستان و بلوچستان و گروه مهندسی عمران با برگزاری هفتمین کنگره ملی در اردیبهشت ماه 92 در دانشگاه سیستان و بلوچستان موافقت و دبیرخانه هفتمین کنگره مهندسی عمران را رسماً افتتاح و بازگشایی کردند. وی افزود: این کنگره یکی از پرسابقه‌ترین کنگره‌های تخصصی مهندسی کشور است.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: تاکنون 9 کنگره بین‌المللی و شش کنگره ملی در دانشگاه‌های مختلف برگزار شده است. صفدری اظهار امیدواری کرد که با حمایت مالی و معنوی و تخصصی دستگاه‌های اجرایی استان و وزارتخانه‌های ذینفع بتوانیم آن طور که شایسته استان پهناور و مستعد و دانشگاه بزرگ و پیشتاز سیستان و بلوچستان است این کنگره را با موفقیت و در سطح عالی برگزار کنیم.

وی ادامه داد: برگزاری این کنگره ملی آن هم در زمینه مهندسی عمران می‌تواند بستر مناسبی را برای تبادل اطلاعات و طرح مسائل و مشکلات عمرانی منطقه به منظور یافتن راهکارهای فنی و علمی مناسب از طریق نشست‌های تخصصی با حضور متخصصان، اندیشمندان و صاحبنظران عمرانی کشور، از نزدیک فراهم کند و زمینه ساز ارتباط تنگاتنگ دانشگاه و صنعت شود.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی و صنعتی در زمینه مهندسی عمران و به روز شدن اطلاعات کارشناسان استان از مهم‌ترین عوامل برگزاری این کنگره دراستان است. صفدری بیان کرد: این کنگره فرصت مناسبی برای ارتباط نزدیک‌تر مسئولان عمرانی استان با اساتید، دانش پژوهان، متخصصین و صاحبنظران و سازندگان مهندسی کشور برای طرح مسائل و مشکلات فنی و اجرایی‌شان و زمینه پیگیری رفع آنها را از مجرای علمی و پتانسیل‌های موجود در سطح کشور میسر می‌کند.

۱۴ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۱:۱۸
اشتراک در