آغاز ثبت‌نام مسکن ویژه پایتخت نشینان

معاون عمرانی استاندار تهران از آغاز ثبت‌نام مسکن ویژه برای متقاضیان از عید فطر خبرداد و گفت: بر اساس این طرح 100 هزار واحد با شرایط خاص در چندین نقطه تهران احداث و به متقاضیان واجد شرایط اعلام می‌شود.

محمدرضا محمودی با بیان اینکه این واحدها در متراژ 65 تا 110 متری احداث می‌شود، اظهار کرد: قیمت زمین‌های این مسکن 700 هزار تومان و قیمت ساخت آن نیز 700 هزارتومان در نظر گرفته شده لذا این مسکن با متری یک میلیون و 400 هزارتومان به متقاضیان واگذار خواهد شد و با توجه به امکانات تعریف شده و احداث در شهر تهران قیمت تمام شده آن بیشتر از مسکن مهر است.

 وی با بیان اینکه این واحدها به صورت مجتمع یا برج‌های مسکونی احداث می‌شوند افزود: در جایابی‌ها «تهرانپارس»، «تهرانسر» و «حکیمیه» نهایی شده‌ و ساخت نخستین واحدهای این پروژه در تهرانپارس آغاز و در حال حاضر احداث یک پروژه 10 هزار واحدی در تهرانپارس کلید خورده است. به گفته معاون عمرانی استاندار تهران شرایط و نحوه واگذاری این نوع مسکن از سوی مسکن و شهرسازی استان تهران و در عید فطر اعلام می شود لذا هیچ کجا هیچگونه ثبت‌نامی برای این مسکن‌ها صورت نمی‌گیرد و شهروندان باید مراقب سوء‌استفاده افراد سودجو باشند.

 به گفته محمودی متأهل بودن، سابقه سکونت ۱۰ ساله در تهران و عدم استفاده از تسهیلات بانکی برای خرید مسکن برخی از شرایط متقاضیان برای ثبت‌نام در این نوع مسکن است.

۹ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۰:۲۰
ایسنا |
اشتراک در