تمدید فراخوان طراحی معابر مشهد

فراخوان ملی مشارکت‏های تخصصی طراحی معابر مشهد تمدید شد.

مدیر طراحی و بهسازی محیط شهری شهرداری مشهد از تمدید فراخوان مشارکت‏های تخصصی طرح بهساز 4 در مشهد خبر داد. حسین برلیانی گفت: این طرح از چهاردهم تیر امسال آغاز شد و مهلت ثبت‏ نام آن تا دهم مرداد تمدید شد و متقاضیان برای ثبت نام می توانند به سایت Behsaz.org مراجعه نمایند و پس از ثبت‎نام اینترنتی و دریافت کد باید رزومه فردی مستند و مرتبط را به دبیرخانه فراخوان پست کنند.

وی افزود: سرگروه پس از ثبت‏ نام اینترنتی و ارسال رزومه باید درخصوص تشکیل گروه تخصصی اقدام کند و هرگروه باید متشکل از تخصص‌های شهرسازی، عمران و تاسیسات الکتریکی و مکانیکی باشد. وی افزود: در صورت نادرستی هر یک از موارد مندرج در رزومه، ثبت ‏نام باطل و عواقب آن متوجه متقاضی خواهد بود. وی گفت: هدف از اجرای این طرح بهره‏ گیری از توانایی و ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل متخصصان سراسر کشور با تخصص‏های معماری و طراحی شهری است.

مدیر طراحی و بهسازی محیط شهری شهرداری مشهد افزود: استانداردسازی معابر به منظور سهولت در تردد نابینایان موضوعی است که از ابتدا در بهسازی معابر مشهد مورد توجه قرار داشته است و به همین منظور این الگو ( اجرای لاین بساوایی ) درطول 95 هزار و 334 متر از معابر شهری پیاده ‏سازی می‌شود. وی گفت: بلوارهای کلاهدوز، نبوت، طبرسی، ولایت، شهید مفتح، 22 بهمن، صبا، پیروزی، معلم، میثاق و خیابان‌های عامل، گاز و محمدآباد، محورهای اجرایی سال 90 هستند که تاکنون در مساحتی بیش از 183 هزار و 29 متر مربع اجرایی شده است.

۴ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۰:۴۸
اشتراک در