لامپ های کم مصرف ویژه محیط مرطوب

این لامپ ها با قابلیت نور بیشتر، عمر طولانی و مصرف کمتر توان استفاده در ولتاژهای متغیر در مناطق مرطوب مانند گلخانه ها و حمام را دارد.
یک شرکت تولیدی داخلی لامپ های کم مصرفی را در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی (IECREE2012) عرضه کرده که در محیط های مرطوب دارای کاردکرد بسیار بالایی است. اسماعیل شفیعی مدیرعامل شرکت تجربه نور ایرانیان در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی (IECREE2012) از ساخت لامپ های کم مصرف با کارکرد بالا در محیط های مرطوب در این شرکت خبر داد. وی گفت : این لامپ ها با قابلیت نور بیشتر، عمر طولانی و مصرف کمتر توان استفاده در ولتاژهای متغیر در مناطق مرطوب مانند گلخانه ها و حمام را دارد.
شفیعی اظهار داشت : این نوع لامپ های کم مصرف که براساس استانداردهای جهانی تولید شده است ، در دمای زیر 25 درجه تا بالای 75 درجه توانایی و کارکرد قابل قبولی از خود نشان می دهند.
چهارمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی (IECREE2012) که از سه شنبه ششم تیرماه حاری با حضور بیش از 70 شرکت داخلی و خارجی در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافته است، فردا (جمعه) به کار خود پایان می دهد. این نمایشگاه در یکهزار و 980 مترمربع برپا شده است
۱۰ تیر ۱۳۹۱ ۱۱:۳۸
واحد مرکزی خبر |
اشتراک در