نمایشگاه بهینه سازی مصرف انرژی

چهارمین نمایشگاه بین المللی بهینه سازی مصرف انرژی و انرژی های تجدید پذیر از ششم تیر به مدت چهار روز در محل دایمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.
سعید مهذب ترابی مدیرعامل سازمان بهره وری انرژی ایران (سابا) گفت: این نمایشگاه به منظور شناسایی و ارایه توانمندی های داخل کشور درجهت بهینه سازی مصرف انرژی هر سال با همکاری وزارت نیرو و سازمان بهره وری انرژی ایران( سابا) و بخش خصوصی برگزار می شود. وی افزود : بیش از 70 شرکت داخلی و خارجی در چهارمین نمایشگاه بین المللی بهینه سازی مصرف انرژی و انرژی های تجدید پذیر به صورت فعال حضور خواهند داشت.
مدیرعامل سازمان بهره وری انرژی ایران ادامه داد: چهارمین نمایشگاه بین المللی بهینه سازی مصرف انرژی و انرژی های تجدیدپذیر با هدف ارتقای سطح علمی، انتقال فناوری های نوین، فراهم آوردن زمینه های مناسب جهت جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در دو حوزه مهم انرژی های تجدیدپذیر و بهینه سازی مصرف انرژی برگزار می شود. وی توسعه استفاده از انرژی های تجدیدپذیر و بهینه سازی مصرف را از دیگر اهداف
این نمایشگاه برشمرد وگفت: شرکت سابا برای نخستین بار در این نمایشگاه یک نمونه کامل از خانه کم مصرف را به نمایش خواهد گذاشت. مهذب ترابی ، نقش شرکت سابا را در این نمایشگاه حمایت فنی و تسهیلاتی از نمایشگاه اعلام کرد.
۷ تیر ۱۳۹۱ ۰۸:۵۵
اشتراک در