مرحله آماده سازی مسکن ویژه تهرانسر به اتمام رسیده است

رئیس کانون سراسری انبوه سازان کشوری با تشریح آخرین وضعیت مسکن مهر ویژه تهران در تهرانسر گفت: واحد‌های مسکونی مهر ویژه پردیس در مرحله خاکبرداری و فوندانسیون قرار دارند.
ایرج رهبر درباره آخرین وضعیت مسکن مهر ویژه در تهرانسر تصریح کرد: مرحله آماده سازی و مراحل مقدماتی اجرای کار در منطقه تهرانسر به پایان رسیده و مراحل مقدمات اجرای کار و واگذاری به انبوه سازان به پایان رسیده است.

وی درباره زمان آغاز ثبت نام این واحد‌ها با اشاره به اینکه هنوز اطلاعیه ثبت نام برای متقاضیان اعلام نشده است، گفت: ثبت نام این واحد‌ها از دو ماه آینده آغاز می‌شود.

رهبر درباره زمین‌های معارض که در این مناطق قرار دارد گفت: متاسفانه زمین‌هایی که در این مناطق برای دولت است با مشکلاتی مواجه هستند که برخی از زمین‌های تهرانسر هم مشکل معارض را دارند.

رئیس کانون سراسری انبوه سازان کشوری با بیان اینکه زمین‌هایی وجود دارد که قسمتی از زمین مدعی دارد، ادامه داد: اما این مشکل لطمه‌ای به سایر زمین‌ها برای ساخت وارد نمی‌کند.

وی درباره سازمان متولی برای رفع مشکل معارض زمین‌ها گفت: مشکلات معارض زمین‌ها باید توسط سازمان ملی زمین و مسکن و همچنین اداره کل مسکن وشهرسازی استان تهران رفع شود. زمانی که زمینی مدعی داشته باشد این موضوع پیگیری می‌شود.

رئیس کانون سراسری انبوه سازان کشوری در بخش دیگری از اظهاراتش درباره وضعیت واحدهای مسکونی مهر ویژه پردیس که در مرحله ثبت نام قرار دارند، گفت: این واحد‌ها در مرحله خاکبرداری و فوندانسیون قرار دارد و در ۱۵ ماه آینده به متقاضیان واگذار می‌شود.

۶ تیر ۱۳۹۱ ۰۹:۳۷
ایگاه اطلاع رسانی انبوه سازان |
اشتراک در