تغییر نظام مسئولیتی گودبرداریهای غیر اصولی

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران گفت: کمیته ای با حضور نماینگان شهرداری، شورای شهر تهران و نظام مهندسی نظام مسئولتی گودبرداری غیر اصولی را مورد بازنگری قرار داده و شورا در این زمینه فرصتی 45 روزه به این کمیته داده است.
حمزه شکیب با بیان اینکه شورا از سال 86 به طور جدی به مسئله گودبرداری های غیر اصولی ورود پیدا کرد گفت: در همین راستا یک سری تکالیف برای ستاد پیشگیری از مدیریت بحران مشخص شد که بخشی از آن را تهیه کرد اما تکالیفی نیزهمچنان معلق ماند ه است . وی ادامه داد: آن بخشهایی که آماده شده بود جهت بررسی و تصویب به کمیسیون عمران آمداما با توجه تغییر مدیریت های معاونت شهر سازی در نظام مهندسی ،مدیران جدیدحاضر به پذیرفتن نظام مسئولیتی تعریف شده برای گودبرداری نبودند.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به گودبردرایهای غیر اصولی در شهر تهران گفت: در جلسه ای که دو هفته پیش در کمیسیون عمرام برگزار شد به این نتیجه رسیدیم که مجددا این موضوع در معاونت معماری و شهر سازی شهرداری بررسی و جلساتی با حضور نماینده وزارت مسکن، شورای شهر تهران و نظام مهندسی برگزار و نظام مسئولیتی گودبرداری دوباره مورد بازنگری قرار گیرد که 45 روز برای تهیه و بازنگری به این گروه فرصت داده شده است. شکیب توضیح داد: مدیران جدید حاضر به پذیرفتن مسئولیتهای تعیین شده نداشتند و دوست داشتند کار بر اساس گذشته در این رابطه پیش رود.

۵ تیر ۱۳۹۱ ۰۸:۳۸
خبرگزاری مهر |
اشتراک در