استراحت در دل طبیعت با نخستین هتل‌ حبابی جهان

یک هتل فرانسوی اقدام به ارائه اتاق‌‌های حبابی در محلی خوش منظره به مشتریان خود کرده است.

سال گذشته «پیر استفان دوما» مبتکر فرانسوی از نوعی حباب‌ شفاف در اندازه اتاق رونمایی کرد که به افراد امکان خوابیدن می‌داد در حالی که هیچ‌چیز مانع مشاهده مناظر طبیعی نمی‌شد.

هدف این طراح خلاق ایجاد فضایی قابل حمل و راحت و همچنین داشتن احساس بودن در وسط محیط طبیعی بدون آسیب به طبیعت عنوان شده است؛ با این حال اجاره هفت هزار و 766 یورویی این اتاق ها استفاده از آن را برای افراد معمولی غیرممکن کرده است.
هتل Attrap’Rêves که این حباب‌های کاملاً مبله را در مکان‌های زیبا در فاصله نزدیک به ساختمان اصلی هتل اجاره می دهد به مشتریان خود غذا، تلسکوپ‌هایی با نمودار ستاره‌ها، جکوزی در محیط آزاد و امکانات مشابه هم ارائه می‌دهد.
هر یک از حباب‌ها در منطقه‌ای جنگلی و بر روی زمینی صاف و سفت و نزدیک به یک خانه چوبی قرار دارد. تنها راه رسیدن به هر کدام از حباب‌ها طی کردن مسیر منفرد دسترسی به آن است.
قطر هر حباب حدود 4 متر، ارتفاع آن 3 متر و مجهز به یک مسدودکننده هواست. یک تهویه بی‌صدا فضا را پر از باد نگه داشته و به طور مداوم هوای داخل را تصفیه می‌کند. حباب‌ها با یک تختخواب، کمد، چراغ مطالعه و مجموعه‌ای میز و صندلی که در اشکال مختلف طراحی شده و به مشتریان حق انتخاب می‌دهد، مبله شده‌اند. مهمانان همچنین می‌توانند از بین حباب‌های شفاف یا نیمه‌شفاف انتخاب کنند. گرچه این حباب‌ها در محیط بیرون واقع شده‌اند، هر کدام مجهز به نیروی برق، دوش و روشویی هستند. هزینه اقامت در حباب با هر کدام از اتاق‌های هتل همسان است. طیف بهای حباب‌های مزبور بسته به مکان، فصل و امکانات رفاهی از 109 تا 499 یورو عنوان شده است.
۳۰ خرداد ۱۳۹۱ ۱۰:۲۷
ایسنا |
اشتراک در