ساخت شهرک گردشگری کاسپین در قزوین آغاز شد

کلنگ آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع بزرگ شهرک گردشگری کاسپین قزوین در منطقه باراجین قزوین آغاز شد.
در مراسمی با حضور حجت الاسلام مرتضی حسینی و داود محمدی نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، مسعود نصرتی شهردار، مدیران کل راه و شهرسازی و میراث فرهنگی استان، اعضاء شورای اسلامی شهر و مدیران شهری کلنگ آغاز ساخت مجتمع بزرگ گردشگری قزوین به زمین زده شد.
این مجتمع بزرگ فرهنگی و گردشگری در زمینی به مساحت 150 هزار مترمربع در ضلع جنوبی اتوبان قزوین به تهران( قزوین به زنجان) در اراضی بوستان باراجین ساخته می شود.
این شهرک گردشگری با کاربری تفریحی، فرهنگی، اداری، تجاری و خدماتی با 100 میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی در مدت سه سال ساخته می شود.
اللهیار علم بیگی رئیس هیئت مدیره شرکت گنجه داران شرق در مراسم کلنگ زنی این پروژه اظهارداشت: این مجموعه دارای دو پارک آبی مستقل ویژه آقایان و بانوان، به مساحت 25 هزار مترمربع، زیربنا، هایپر مارکت، مراکز مالی، بانکی، کافی شاپ، رستوران های بین المللی، فضای سبز در این طرح اجرایی خواهد شد.
رئیس هیئت مدیره شرکت گنجه داران شرق یادآورشد: در شهرک گردشگری کاسپین همچنین پارکین سرپوشیده و روباز برای توقف سه هزار خودرو پیش بینی شده است.
به گفته علم بیگی کار مطالعاتی این طرح بزرگ تفریحی و فرهنگی از سال گذشته آغاز شده و در صورت تامین خدمات زیربنایی مانند آب، برق، گاز و مخابرات ددر مدت سه سال تکمیل و آماده بهره برداری خواهد شد.
شهرک گردشگری کاسپین در ضلع جنوبی اتوبان قزوین تهران روبروی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در اراضی 1400 هکتاری بوستان باراجین ساخته می شود.
۲۷ خرداد ۱۳۹۱ ۰۹:۱۶
خبرگزاری مهر |
اشتراک در