برگزاری نمایشگاه حمام و آشپزخانه قم

مدیرعامل شرکت جهان پدیده هوراند گفت: دومین نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر در قم برگزار می شود.
مجتبی علیشاهی با اشاره به زمان برگزاری دومین نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر افزود: این نمایشگاه 30 خرداد ماه کار خود را آغاز و تا دوم تیرماه ادامه دارد. وی در خصوص ساعات کاری نمایشگاه نیز اظهار کرد: نمایشگاه از ساعت 16 عصر کار خود را آغاز و تا ساعت 22 برای بازدید عموم باز است.

مدیر برگزاری دومین نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر با بیان اینکه در این نمایشگاه حضور تولید کنندگان قمی پررنگ تر از نمایشگاه های قبلی است تصریح کرد: 30 شرکت از قم و ده شرکت نیز از سایر استان ها در این نمایشگاه شرکت دارند.
علیشاهی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه در قم جای چندانی برای خود باز نکرده است تاکید کرد: تمامی تلاش ما این است که از کمترین ظرفیت بیشترین بهره را ببریم.  وی ادامه داد: در راستای حمایت بیشتر از تولید کنندگان قمی و تشویق آنها برای شرکت در نمایشگاه شرکت جهان پدیده هوراند تصمییم گرفت تا سایت جدیدی به نشانی www.gahanfair.com طراحی و به مدت یکسال تبلیغات شرکت های تولیدی شرکت کننده در نمایشگاه را انجام دهد.
مدیر برگزاری دومین نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر در بخش دیگری از سخنان خود از تخفیف 50 درصدی ویژه شرکت کنندگان در نمایشگاه و تخفیف ویژه بیمه به شرکت کنندگان خبر داد.
علیشاهی اضافه کرد: برای اولین بار فرم نظر سنجی از نحوه برگزاری نمایشگاه و اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه انجام می شود و به تعدادی از شرکت کنندگان به قید قرعه هدیه داده می شود. وی افزود: کتاب دیجیتال نمایشگاه و تمبر یادبود نمایشگاهی در سال 90 برای اولین بار توسط این شرکت طراحی شد که امسال نیز این کار انجام می شود.
۲۴ خرداد ۱۳۹۱ ۰۹:۱۲
اشتراک در