هشداردرباره سوءاستفاده ازطرح ویژه مسکن

مدیر کل مسکن و شهرسازی استان تهران با اشاره به این‌که هنوز شرایط متقاضیان طرح ویژه مسکن و قیمت‌ها مشخص نیست، گفت: ثبت‌نام‌ ها هنوز آغاز نشده است، مردم مراقب باشند که مورد سوء‌استفاده قرار نگیرند.
برای ثبت ‌‌نام مسکن مهر نیز متقاضیان در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت به اداره‌ های مسکن و شهرسازی، در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت به بنیاد مسکن و در شهر‌های جدید نیز به شرکت ‌های عمران شهرهای جدید مراجعه کنند.
رضایی با اشاره به این‌که پس از ثبت‌نام و بررسی شرایط متقاضی،  طرح جانمایی می‌شود و متقاضی باید در آن زمان پول پرداخت کند، گفت: ثبت نام از طریق دفاتر پستی نیز امکان‌پذیر است، اما هیچ‌گونه ثبت ‌نامی از طریق سایت ‌ها صورت نمی‌گیرد.
مدیر کل مسکن و شهرسازی استان تهران با بیان این‌که از 57 هزار واحد مسکن آماده‌ واگذاری استان تهران تاکنون 15 هزار واحد در پاکدشت و چهار‌ هزار واحد در شهر جدید پردیس به بهره ‌برداری رسیده است، گفت: بقیه طرح ‌ها در شهریار، اسلامشهر و برخی دیگر از مناطق تهران آماده واگذاری است.
وی اعلام کرد: از 57 هزار واحد آماده واگذاری حدود هشت هزار واحد در شهر جدید پرند خبر داد.
رضایی با بیان اینکه در تهران بالغ بر 310 هزار واحد مسکن مهر 99 ساله و خودمالک و دیگر واحد‌ها در دست اجراست ، گفت : جزئیات طرح ویژه مسکن در مورد شرایط متقاضیان و نحوه‌‌ واگذاری هنوز مشخص نیست و در مرحله‌ نخست ، زمین ‌ها و کاربری آنها شناسایی شده است.
مدیر کل مسکن و شهرسازی استان تهران با بیان این‌که در مرحله بعد برای انتخاب سازنده فراخوان اعلام می‌کنیم ، اضافه کرد: در ادامه‌ طرح نحوه‌  واگذاری، شرایط متقاضیان و قیمت مشخص می‌شود.
رضایی با تاکید بر این‌که شرایط این طرح با واحد‌های مسکن مهر 99 ساله متفاوت است، خاطرنشان کرد: این طرح به تولید مسکن کمک می‌کند و قیمت‌ ها به‌گونه‌ای تعیین می‌شود که به کنترل قیمت کمک کند.
۲۰ خرداد ۱۳۹۱ ۰۹:۲۹
واحد مرکزی خبر |
اشتراک در