شروع پی کنی واحدهای مسکونی ویژه شهر تهران

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه زمین‌های محل ساخت واحدهای مسکونی ویژه تهران شناسایی شده است از مشخص شدن پیمانکار بخشی از واحدها و شروع پی کنی آنها خبر داد.
 احمد اصغری مهرآبادی با بیان اینکه در شهر تهران ساخت مسکن ویژه این شهر را به تعداد مجموع 70 هزار واحد در دست کار داریم، اظهار داشت: فعلا بنا داریم در تهرانسر حدود 10هزار واحد را بسازیم که پیمانکار پروژه مشخص و با تجهیز کارگاه پی کنی واحدها نیز آغاز شده است .
مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه این واحدها برای متقاضیان واجد شرایط با درآمد متوسط شهر تهران ساخته خواهند شد در خصوص نحوه ثبت نام متقاضیان برای دریافت این واحدها گفت: در حال حاضر پیش نویسی برای این کار آماده شده است که پس از تصحیح نهایی شرایط و نحوه ثبت نام به اطلاع متقاضیان می رسد.
وی با بیان اینکه برای واحدهای مسکونی ویژه تهران هم سند ثبتی شامل اعیان و عرصه داده خواهد شد، افزود: میزان آورده متقاضیان با توجه به نوع مصالح و امکانات موجود در واحدهای مسکونی در دست ساخت تعیین می شود اما به طور حتم میزان آورده متقاضیان نسبت به سایر استان‌ها بیشتر خواهد بود.
معاون وزیر راه و شهرسازی سپس به برنامه سازمان ملی زمین و مسکن در سال جاری اشاره و تصریح کرد: امسال علاوه بر اینکه باید 600 هزار واحد مسکونی مهر را در شهرهای بالای 25 هزار نفر کشور به بهره برداری برسانیم؛ طرح مسکن ویژه تهران و ساخت 300 هزار واحد مسکونی شهری به شیوه خود مالک را نیز در دستور کار داریم .
مهرآبادی خاطر نشان کرد: با افتتاح 14 هزار و 500 واحد مسکونی که در استان لرستان با حضور وزیر راه و شهرسازی، تاکنون 260 هزار واحد مسکونی در شهرهای بالای 25 هزار نفر کشور به بهره برداری رسیده‌اند.
۱۷ خرداد ۱۳۹۱ ۰۸:۴۵
وزارت راه و شهرسازی |
اشتراک در