نمایشگاه سرمایش گرمایش مشهد

سخنگوی نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت (معماری و عمران)، صنایع سرمایشی و گرمایشی با حضور 455 شرکت در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود

جمال شوشتری اظهار کرد: پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت (معماری و عمران)، صنایع سرمایشی و گرمایشی در نمایشگاه بین المللی مشهد با حضور413 شرکت داخلی و 42 شرکت خارجی، 16الی 20 خرداد ماه برگزار می شود.

سخنگوی نمایشگاه بین المللی مشهد در ادامه افزود: شرکت کنندگان در این نمایشگاه در قالب 2166 غرفه در فضایی به مساحت 19600 متر مربع فضای مسقف و 11000 متر مربع فضای باز آخرین دستاوردهای خود را در عرصه معماری و عمران به نمایش می گذارند. وی از حضور استانهای تهران، آذربایجان شرقی و غربی خبر داد و گفت: قزوین، فارس، مرکزی، اصفهان، گیلان، مازندران و نمایندگانی از شرکت های خارجی از جمله؛ آمریکا، روسیه، بلاروس، آلمان، ایتالیا، ژاپن، چین، تایوان، کره جنوبی، ترکیه، فرانسه، انگلستان، سوئیس، سوئد، دانمارک، هلند، تایلند، مالزی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

شوشتری افزود: پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت (معماری و عمران)، صنایع سرمایشی و گرمایشی در سالن های فردوسی، بهار، ابوسعید، مولوی، انوری، عطار، سالن های اختصاصیb1، b2، c ، هشت ضلعی و فضای باز برگزار می شود.

وی زمینه های فعالیت شرکت کنندگان در این نمایشگاه را؛ خدمات فنی و مهندسی ساختمان و تاسیسات، مصالح و تجهیزات نوین ساختمانی و ابزارآلات و ماشین آلات ساختمانی عنوان کرد و گفت: آسانسور و پله برقی، دربهای اتومات، ساندویچ پانل و پوشش های سقف و دیوار، لوله و اتصالات، حمام، سونا و جکوزی، درب و پنجره، لوازم و تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی، نرده و پله، بتن و فرآورده های بتنی، تاسیسات سرمایشی و گرمایشی و سایر صنایع وابسته و ماشین آلات ساختمانی و تاسیساتی، نشریات تخصصی، انجمن ها و تشکل های ساختمانی و سایر صنایع وابسته ساختمانی و تاسیساتی از دیگر فعالیت های شرکت های حاضر در این نمایشگاه است.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت (معماری و عمران)، صنایع سرمایشی و گرمایشی، 16 الی 20 خرداد ماه از ساعت 17 الی 22 پذیرای متخصصان و عموم علاقه مندان است.

۱۳ خرداد ۱۳۹۱ ۰۹:۱۴
اشتراک در