نمایشگاه ساختمان و عمران در مشهد

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت معماری، عمران و صنایع سرمایشی و گرمایشی در نمایشگاه بین المللی مشهد برپا می شود.

413 شرکت داخلی و 42 شرکت خارجی از 16 خرداد ماه به مدت پنج روز آخرین دستاوردها و توانمندیهای خود را در حوزه عمران و معماری در این نمایشگاه عرضه می کنند. نمایشگاه با دو هزار و 166 غرفه در فضایی به مساحت 19 هزار و 600 مترمربع فضای مسقف و 11 هزار مترمربع فضای باز برپا می شود.

9 استان تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، قزوین، فارس، مرکزی، اصفهان، گیلان و مازندران و نمایندگانی نیز از شرکتهای آمریکایی، روس، بلاروس، آلمان، ایتالیا، ژاپن، چین، تایوان، کره جنوبی، ترکیه، فرانسه، انگلستان، سوئیس، سوئد، دانمارک، هلند، تایلند، مالزی در این نمایشگاه حضور دارند.

زمینه های فعالیت شرکت کنندگان در این نمایشگاه خدمات فنی و مهندسی ساختمان و تاسیسات، مصالح و تجهیزات نوین ساختمانی و ابزارآلات و ماشین آلات ساختمانی است.

آسانسور و پله برقی، درهای اتوماتیک، ساندویچ پانل و پوششهای سقف و دیوار، لوله و اتصالات، حمام، سونا و جکوزی، در و پنجره، لوازم و تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی، نرده و پله، بتن و فرآورده های بتنی، تاسیسات سرمایشی و گرمایشی و سایر صنایع وابسته و ماشین آلات ساختمانی و تاسیساتی، نشریات تخصصی، انجمنها و تشکلهای ساختمانی و سایر صنایع وابسته ساختمانی و تاسیساتی از دیگر فعالیتهای شرکتهای حاضر در این نمایشگاه است.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت (معماری و عمران)، صنایع سرمایشی و گرمایشی طي روزهای 16 تا 20 خرداد ماه از ساعت 17 تا 22 در نمایشگاه بین المللی مشهد پذیرای متخصصان و علاقه مندان خواهد بود.

۱۳ خرداد ۱۳۹۱ ۰۸:۲۱
اشتراک در