نمایشگاه صنعت ساختمان مازندران

سید علی اسد  در مراسم افتتاح نهمین نمایشگاه تخصصی ساختمان مازندران در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قائم شهر با اشاره به اینکه صنعت ساختمان از نیازهای اولیه مردم است اظهار داشت: باید همه کشور و تولیدکنندگان به این صنعت ورود پیدا کنند. وی گفت: صنعت ساختمان در ایجاد اشتغال سهم بیشتری را به خود اختصاص داده است.

اسد با بیان اینکه روز به روز با پیشرفت تکنولوژی نوین و تولیدات باید به سمت صنعتی سازی و ارتقای کیفی پیش برویم افزود: باید با شرکتهای بزرگ و بخش های مختلف رقابت منطقی داشته باشیم. وی اظهارداشت: امروز تولیدات داخلی بعنوان نیاز و اصل و در جهت شعار امسال مقام معظم رهبری محسوب می شود که باید توجه ویژه ای به آن شود.

اسد گفت: تولید کننده با اعتماد، باور، علاقه به کار به رعنوان صادرکننده خوب معرفی می شود که متاسفانه در بخشی از تولید این نواقص وجود دارد که باید رفع شود. وی با اشاره به اینکه در صنعت ساختمان انژی حرف اول را می زند تاکید کرد: با توجه به هدفمند شدن یارانه ها باید در تولیدات از حداقل انرزی استفاده کنیم با توجه به اینکه در صنعت ساختمان بیشترین هزینه را در بردارد. اسد، پیشنهاد برگزاری نمایشگاه تولیدات ترافیکی، ایمنی و صنعت ساختمان را در بازدید از نمایشگاه ارائه داد.

حضور نمایندگان اروپا و آمریکا در نمایشگاه صنعت ساختمان مازندران

 مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مازندران گفت: نمایندگانی از کشورهای چین، ترکیه، ایتالیا و آمریکا در نهمین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته مازندران حضور دارند. نهمین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مازندران در قائمشهر جنب پل تلار این شهر به مدت پنج روز از 9 تا 12 خرداد گشایش یافت.

سیدرضا حسینی مدیرعامل نمایشگاه ببن‌المللی مازندران در آیین افتتاح نمایشگاه، با متفاوت خواندن نمایشگاه صنعت ساختمان از حیث تنوع مخاطبان تکنولوژی‌های گوناگون اظهار داشت: تولیدات و واردات کشور را باید به سمت سیاست‌های دولت و بهینه‌سازی مصرف سوخت سوق دهیم.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مازندران نمایشگاه فعلی را محلی برای عرضه محصولات تولیدکنندگان و بازرگانانی با تکنولوژی برتر و نو اعلام کرد و افزود: 100 شرکت در نمایشگاه غرفه دارند و نیمی از غرفه‌داران نیز از استان مازندران هستند. وی از حضور تولیدکنندگان و بازرگانانی از استان‌های تهران، فارس، اصفهان و گیلان در نمایشگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: نمایندگانی از کشورهای چین، ترکیه، ایتالیا و آمریکا نیز به عرضه محصولات این صنعت در نمایشگاه می‌پردازند.

حسینی با اشاره به ساخت و سازهای فراوان در استان مازندران اذعان داشت: مازندران، مصرف‌کننده جدی محصولات صنعت ساختمان است که وجود این نمایشگاه راحتی و رفاه بیشتری را برای مصرف‌کننده ایجاد می‌کند. نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته همه روزه به مدت پنج روز از ساعت 16 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های مازندران در قائمشهر برگزار می‌شود.

۱۰ خرداد ۱۳۹۱ ۰۸:۴۷
اشتراک در