جلسه ویژه با وزارت صنعت درباره تاخیر واگذاری مسکن‌های صنعتی پرند

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان اینکه جلسه ای برای قطعی شدن زمان تحویل مسکن های صنعتی با معاون وزیر صنعت و مدیر عامل مپسا خواهیم داشت گفت: تاکنون چندین بار برنامه زمان بندی تحویل مسکن های صنعتی در پرند به تاخیر افتاده است.

سعید صابونیدر پاسخ به این سوال که دلایل تأخیر اتمام واحدهای مسکونی صنعتی توسط مپسا در فاز 3 و 5 شهر پرند چیست افزود: مپسا در فاز 3 شهر پرند 1182 واحد مسکونی و در فاز پنج نیز 5424 واحد مسکونی قرار بود احداث کنند.

وی ادامه داد: با توجه به این که مپسا یک شرکت دولتی است و برای اینکه بروکراسی‌های اداری کم شود وزیر راه و شهرسازی به نوعی اختیارات شرکت در این 6606 واحد را کامل کرد و اختیارات کامل به آنها داد تا کار با جدیت و با شدت جلو برود.

صابونی اضافه کرد: البته باید تأخیرات تحویل این واحدهای مسکونی را از معاون وزیر صنعت و معدن و تجارت و مدیر عامل مپسا بپرسید تا آنها جواب دهند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا این اقدامات از سوی وزارت راه و شهرسازی باعث شد تا جلوی تأخیرات گرفته شود ادامه داد: از روز اول که به مپسا زمین را تحویل دادیم تفویض اختیار از سوی وزیر راه و شهرسازی انجام شد.

*تاخیر افتتاح 282 واحد صنعتی در فاز 3

مدیر عامل شهر جدید پرند در پاسخ به این سؤال که قرار بود در فاز 3 پرند تا مرداد‌ماه سال گذشته واحدهای مسکونی صنعتی به طور کامل تحویل داده شود آیا این تحویل‌ها انجام نشده است گفت: از 1182 واحد مسکونی مورد برنامه 900 واحد مسکونی تحویل داده شده است.

وی افزود:به غیر از 282 واحد مسکونی باقی‌مانده در فاز 3 در فاز 5 نیز 5424 واحد باقی‌مانده و تحویل نشده است.

صابونی در پاسخ به این سؤال که شما به عنوان مدیرعامل شهر پرند از اینها بخواهید که چرا در تحویل‌ها تأخیر به وجود آمده است گفت: ما جلسات هفتگی برای این موضوع داریم و از آنها می‌خواهیم و امروز هم جلسه‌ای با معاون وزیر صنعت و معدن و مدیرعامل مپسا در شهر پرند داریم. 

*تاکنون چندین بار زمان بندی تحویل مسکن های صنعتی به تاخیر افتاده است

وی تصریح کرد: تاکنون مپسا 2 تا 3 برنامه زمان‌بندی به ما داده و چون نتوانسته به این برنامه زمان‌بندی عمل کند امروز در جلسه ای که برگزار خواهد شد سعی خواهیم کرد با آنها به نتایج قطعی در خصوص تحویل به موقع واحدهای مسکونی صنعتی برسیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آنها دلایل تأخیر را چه چیزی عنوان می‌کنند گفت: دلایل تدخیر را از خود مپسا بپرسید.

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۸:۵۰
خبرگزاری فارس |
اشتراک در