اتمام پروژه های وزارت راه نیازمند 150 هزار میلیارد تومان است

معاون تلفیق بودجه حقوقی و امور مجلس وزارت راه و شهرسازی گفت: برای اتمام پروژه های در دست اجرای وزارت راه و شهرسازی 150 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
علیرضا محفوظی در مراسم تودیع مدیران کل راه و ترابری و مسکن و شهرسازی و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی در دو حوزه راه و مسکن پروژه های بزرگی در دست اجرا دارد که اتمام آنها نیازمند اعتبار 150 هزار میلیارد تومان است.

وی افزود: وزارت راه و شهرسازی در حالی نیازمند این اعتبار است که اعتبارات عمرانی این وزارتخانه در سال 91 حدود پنج هزار میلیارد تومان است که پیش بینی می شود تنها 80 درصد آن یعنی رقمی بالغ بر چهار هزار میلیارد تومان تخصیص یابد.

معاون تلفیق بودجه حقوقی و امور مجلس وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: در بودجه امسال خوشبختانه اعتبارات مناسبی برای استان کردستان پیش بینی شده است و از محل اعتبارات ملی 220 میلیون تومان به این استان اختصاص داده می شود که انتظار می رود عملی کردن این بودجه زمینه را برای توسعه این بخش فراهم کند.

محفوظی یادآور شد: در حوزه مسکن مهر نیز 180 میلیارد تومان تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده است که با تصویب قانون بودجه این اعتبار در اختیار این اداره کل قرار می گیرد تا زمینه برای رفع مشکلات و نارسایی های این بخش نیز فراهم شود.

وی در ادامه به اعتبارات ردیف استانی مختص اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان اشاره کرد و گفت: از محل اعتبارات استانی نیز 120 میلیارد تومان به این حوزه اختصاص داده شده است.

معاون تلفیق بودجه حقوقی و امور مجلس وزارت راه و شهرسازی در پایان اظهار داشت: مدیران و مسئولان حتی اگر از بالاترین دانش و مدیریت برخوردار باشند باز هم بدون حمایت دیگر مدیران و مردم نمی توانند فعالیت کنند و باید دیدگاه خود را عوض کرده تا بتوانند به مردم خدمتگزاری صادقانه ای را ارائه دهند.

مراسم تودیع مدیران کل راه و ترابری و مسکن و شهرسازی و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان با حضور معاون تلفیق بودجه حقوقی و امور مجلس وزارت راه و شهرسازی، مدیران کل ادارات مختلف استان و کارکنان راه و ترابری و مسکن و شهرسازی برگزار شد.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات چندین ساله عطاالله قادری مدیرکل راه و ترابری و محمد رسولی مدیر کل مسکن و شهرسازی، محمد صادق وجدی به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان معرفی شد.

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۹:۵۱
خبرگزاری مهر |
اشتراک در