ساخت 10هزار واحد "مسکن ویژه" درتهرانپارس وتهرانسر

معاون عمرانی استاندار تهران از احداث مسکن ویژه تهران با شرایط خاص و امکانات رفاهی کامل خبر داد و گفت: بزودی شرایط واگذاری این واحدها را اعلام خواهیم کرد، اما در حال حاضر هیچگونه ثبت نامی نداریم و شرایط ثبت نام تنها از طریق و اداره کل مسکن و شهرسازی استان تهران اعلام خواهد شد.
محمدرضا محمودی با اشاره به طرح کارگروه مسکن و شهرسازی استان تهران گفت: در حال حاضر احداث یک پروژه 10 هزار واحدی در تهران پارس کلید خورده که شرایط واگذاری آن متعاقبا اعلام خواهد شد. وی افزود: قیمت مسکن ویژه استان تهران همچون مسکن مهر که با متری 300 تا 400 هزار تومان تمام می‌شود نیست، اما قیمت آن از املاک و آپارتمان‌های فعلی ارزانتر است و تمام امکانات و شایستگی‌های شهر تهران را داراست.

معاون عمرانی استاندار تهران خاطرنشان کرد: این واحدها به صورت مجتمع یا برج‌های مسکونی احداث می‌شوند که در جایابی‌ها، تهران پارس، تهرانسر و حکیمیه نهایی شده‌ و ساخت نخستین واحدهای این پروژه در تهرانپارس آغاز شده است.

محمودی با بیان اینکه شرایط و نحوه واگذاری این نوع مسکن را اعلام خواهیم کرد، اضافه کرد: در حال حاضر هیچ کجا هیچگونه ثبت نامی برای این مسکن‌ها صورت نمی‌گیرد، لذا شهروندان مراقب سو استفاده افراد سودجو باشند، چرا که شرایط ثبت نام فقط از طریق مسکن و شهرسازی استان اطلاع رسانی خواهد شد.

محمودی همچنین از آغاز احداث 30 هزار مسکن مهر نیمه ویلایی در شهر جدید پرند خبر داد و اظهار کرد: این واحدها در مجاورت شهر جدید پرند به صورت نیمه ویلایی و در زمین‌های بالای 300 متر احداث می‌شود که امکانات آن متفاوت از مسکن مهر است و از شرایط و رفاه مناسبی برخوردار است. وی افزود: این واحدها در 3 تا 5 طبقه احداث می‌شوند و از امکاناتی چون پارکینگ و آسانسور برخوردارند.

به گفته محمودی همچنین احداث 80 هزار واحد جدید در شهر پردیس نیز در دستور کار است، چرا که تقاضای شهروندان در این شهر جدید بسیار زیاد بود و از این تعداد 30 هزار واحد به صورت نیمه ویلایی است که در زمین‌های بالای 300 متر و به صورت 3 تا 5 طبقه احداث می‌شود.

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۹:۱۰
ایسنا |
اشتراک در