سیاست دولت، استفاده از بخش خصوصی در فعالیت های عمرانی

وزیر راه و شهر سازی با تاکید بر افزایش مشارکت بخش خصوصی در فعالیت ها و طرح های عمرانی کشور گفت: سیاست دولت استفاده از بخش خصوصی برای اتمام طرح های عمرانی است.
علی نیکزاد ' ردر حاشیه آیین آغاز عملیات اجرایی طرح ساحلی رامسر افزود: دولت عزم راسخ دارد تا با منابع ملی و بیت المال و بخش خصوصی فعالیت های عمرانی را سامان داده، به اتمام برساند.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت جدی بخش خصوصی، گفت: برای توسعه آزاد راه ها ، فرودگاه ها، بنادر و ناوگان هوایی آمادگی کامل برای مشارکت با بخش خصوصی را داریم.

نیکزاد با اشاره به نامگذاری امسال به نام تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ، بیان داشت: این موضوع در اولویت اصلی برنامه های دولت است و برای مشارکت بیشتر برنامه ریزی صورت گرفته است.

وی نقدینگی کشور را حدود 350 هزار میلیارد تومان برآورد کرد و افزود : مردم ایران اسلامی عاشق سرزمین و کشورشان هستند و تمایل برای حضور جدی در فعالیت های عمرانی دارند.

وزیر راه و شهرسازی همچنین با اشاره به آغاز ساخت جاده ساحلی رامسر، طول ساحل دریای خزر را 872 کیلومتر اعلام کرد و گفت: احداث جاده ساحلی با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا به طول 10 کیلومتر در مرحله اول در سواحل رامسر آغاز شده است.

وی مباحث تراکم ترافیکی را یکی از مهم ترین دلایل ساخت این جاده ساحلی عنوان کرد و افزود: این جاده با رعایت مباحث زیست محیطی ساخته می شود و در توسعه صنعت گردشگری نیز بسیار موثر است.

آغاز عملیات اجرایی کنارگذر رامسر، بازدید از مسکن مهر رامسر ، بهره برداری از کنارگذر جاده رامسر - تنکابن و تقاطع چالوس و همچنین بازدید از بیمارستان های تنکابن ، چالوس ، آمل و قائمشهر و فرودگاه نوشهر ، مسکن مهر نکا ، جاده فرودگاه بین المللی ساری و برگزاری جلسه شورای راه و شهرسازی از برنامه های سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به مازندران است
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۹:۳۹
ایرنا |
اشتراک در