فراخوان نمایشگاه ایران در افغانستان

ششمین نمایشگاه اختصاصی ایران در افغانستان، با محوریت انرژی، ساختمان و مواد غذایی 24 تا 26 خرداد امسال در کابل برگزار می شود.
این نمایشگاه را مدیریت نمایشگاه بین المللی مشهد در بخشهای مختلف اقتصادی و تامین کالاهای اساسی مورد نیاز کشور افغانستان با حضور شرکتهای ایرانی برگزار می کند . مدیر نمایشگاههای خارجی نمایشگاه بین المللی مشهد از متقاضیان شرکت در نمایشگاه اختصاصی ایران در کابل افغانستان خواست برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی www.expo.ir مراجعه و یا با شماره تلفنهای 7-5005206-0511 و 2-5005221-0511 تماس بگیرند.
خاکسار گفت: مواد غذایی و نوشیدنی، دام و طیور،تجهیزات پزشکی،ساخت و توسعه دانشگاهها، کشاورزی و صنایع تبدیلی، انواع موکت و فرش ، صنایع دستی، گردشگری و هتلداری و راه و جاده سازی از جمله کالاهای است که در این نمایشگاه عرضه می شود .  وی افزود : آشنایی کامل با بازار ایران و محصولات ایرانی و کیفیت این محصولات، نیاز به ایران به عنوان مطمئن ترین ، کم هزینه ترین و امن ترین مسیر ترانزیتی واردات و صادرات، دارا بودن پایگاه مناسب اجتماعی و اقتصادی در ایران و همچنین آداب و رسوم مشترک از جمله دلایل تمایل تجار افغانی برای تجارت با کشور ایران است.
مدیر نمایشگاههای خارجی نمایشگاه بین المللی مشهدگفت : حضور شرکت های توانمند ایرانی در این حوزه ها می تواند علاوه بر تامین نیازهای افغانستان به رشد تولید ملی کمک کند.
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۸:۴۸
اشتراک در