احداث بزرگترین پیست اسکی جهان

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث بزرگترین پیست اسکی جهان از منطقه توچال تهران تا شهرستانک در بخش آسارا استان البرز طراحی شده است.

فاطمه آجورلو در آیین آغاز به کار چهاردهمین جشنواره لاله ها در بخش آسارا افزود: طراحی بزرگترین پیست اسکی جهان در این استان در جهت حمایت از کار و سرمایه ایرانی انجام شده است و با احداث آن بالغ بر پنج هزار فرصت شغلی ایجاد می شود. وی با اشاره به اینکه بخش آسارا به لحاظ تنوع اقلیم و قرار گرفتن در جاده زیبای چالوس نیازمند توجه خاص بویژه در زمینه اشتغال است اضافه کرد: با احداث این مجموعه نیاز اشتغال بخش آسارا از بین می رود و به نقطه صفر بیکاری دست می یابیم .

آجورلو اظهار داشت: ما باید در استان به سمت صنعتی کردن گردشگری برویم و از ظرفیتهای موجود با توجه به اینکه همزمان کویر، کوهستان، دشت و رود را داریم استفاده کنیم. وی بیان داشت: مسوولان در دوره خدمت خود باید ازفرصت های ایجاد شده نهایت استفاده را داشته باشند چراکه درصورت استفاده نکردن از موقعیت ها و ظرفیتهای ایجاد شده بعدها برای عدم استفاده از موقعیت ها افسوس می خوریم .

وی گفت: برای تحقق شعار امسال و نیز بحث گردشگری استان پارک طبیعت و حیات وحش را برای استان طراحی کرده ایم که در این زمینه جهاد کشاورزی و منابع طبیعی موافقت خود را اعلام کرده اند. آجورلو بیان داشت: با احداث این پارک 10هزار فرصت شغلی ایجاد می شود.

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۸:۴۴
ایرنا |
اشتراک در