هشدار فرابورس به متقاضیان خرید وام مسکن

به تازگی برخی موسسات با فریب متقاضیان وام مسکن، به مشتریان خود وعده می دهند که در ازای مبالغ کلان، تمامی مراحل اداری خرید تسهیلات اوراق مسکن را انجام می دهند، در صورتی که طی این مراحل، تنها چند ساعت زمان می برد
"امیر آشتیانی"مدیر روابط عمومی فرابورس در خصوص سهولت انجام مراحل اداری خرید تسهیلات اوراق مسکن گفت: خرید تسهیلات مسکن تنها دو ساعت زمان می برد.
وی با اشاره به تعداد خانواده هایی که از طریق خرید تسهیلات مسکن خانه دار شدند خاطر نشان کرد: تا به حال بالغ بر 100 هزار نفر از این طریق خانه دار شدند.
آشتیانی در خصوص علت تغییر قیمت تسهیلات اوراق مسکن افزود: نوسان قیمت اوراق تسهیلات مسکن در ماه های مختلف حداکثر 10 هزار ریال متفاوت خواهد بود و علت آن وجود عرضه و تقاضا برای خرید این اوراق است.
وی تصریح کرد: در شهرستان هایی که فاقد شعب کارگزاری است، متقاضیان می توانند با مراجعه به بانک مسکن برای دریافت اوراق تسهیلات مسکن اقدام کنند.
وی در پایان تأکید کرد: آدرس کلیه دفاتر کارگزاری در سایت فرابورس درج شده است، متقاضیان خرید تسهیلات اوراق مسکن می توانند با مراجعه به یکی از این کارگزاری ها و در دست داشتن کارت ملی و شناسنامه برای خرید این اوراق اقدام کنند.
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۱:۱۰
اکونیوز |
اشتراک در