زمینهای مسکن ویژه در مرحله رفع معارض

معاون وزیر راه و شهرسازی بابیان اینکه زمین‌های اختصاص یافته برای مسکن ویژه در شهر تهران در مرحله رفع معارض هستند، گفت: در کنار ساخت مسکن در شهر تهران، مسکن مهر به شیوه گذشته هم در استانها و اطراف تهران ادامه می‌یابد.

احمد اصغری مهرآبادی با اشاره به ساخت مسکن ویژه در شهر تهران، تصریح کرد: نقاطی در داخل شهر شناسایی شدند که فعلا در مراحل رفع معارض هستند، بنابراین هنوز میزان زمین اختصاص یافته به این طرح مشخص نیست.

وی افزود: پس از بررسی نهایی زمین ها و مکان یابی ساخت واحدها، پروژه به اجرا می رسد ضمن آنکه در کنار ساخت مسکن در شهر تهران، مسکن مهر به شیوه گذشته هم در اطراف تهران ادامه پیدا می کند.

رئیس سازمان ملی زمین و مسکن بااشاره به اینکه امسال سهمیه مسکن مهر خودمالک 300 هزار واحد افزایش پیدا کرده است، اظهار داشت: براساس برنامه ریزی انجام شده، امسال 600 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر تاپایان سال افتتاح می شوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی بابیان اینکه امسال افتتاحهای بیشتری در مسکن مهر خواهیم داشت، گفت: امسال زودتراز سال گذشته افتتاحهای مسکن مهر آغاز شده است و در اوایل سال واحدهای مسکن مهر در خراسان رضوی به بهره برداری رسیدند.

وی از افتتاح 5100 واحد مسکن مهر در استان یزد در ماههای آینده خبر داد و بیان کرد: مسکن مهر استان سیستان و بلوچستان هم در ماههای آینده بهره برداری خواهد شد، ضمن آنکه واحدهای دیگر مسکن مهر هم در استانهای دیگر به زودی افتتاح می شوند.

۳۰ فروردین ۱۳۹۱ ۱۰:۱۲
خبرگزاری مهر |
اشتراک در