کشف غذای مناسب کارگران ساختمانی!

یکی از مسوولان کمیته برگزاری المپیک 2012 در بخش ساخت و ساز محل برگزاری مسابقات در این باره گفت: بسیاری از کارگران شب ها غذاهای حاضری ناسالم استفاده می کردند و معمولا دیگر صبحانه نمی خوردند.

مسوولان برگزاری المپیک 2012 لندن در اقدامی جالب به کارگران دهکده این بازی ها به عنوان صبحانه فرنی دادند تا جلوی حوادث ناشی از ضعف آنها را بگیرند.  کمیته برگزاری المپیک لندن چندی پیش برای صبحانه شروع به توزیع فرنی با قیمتی ارزان تر در بین کارگران کرد تا سطح قند خون آنها را در طول روز بالا نگه دارد. کاهش حوادث در محل دهکده المپیک لندن نتیجه ای بود که پس از این کار به دست آمد.

یکی از مسوولان کمیته برگزاری المپیک 2012 در بخش ساخت و ساز محل برگزاری مسابقات در این باره گفت: بسیاری از کارگران شب ها غذاهای حاضری ناسالم استفاده می کردند و معمولا دیگر صبحانه نمی خوردند. وی افزود: این کارگران به همین دلیل قبل از ظهر گرسنه می شدند و در نتیجه دیگر نمی توانستند روی کارشان تمرکز داشته باشند.

لارنس واترمن رییس بخش سلامت و ایمنی کمیته برگزاری المپیک لندن نیز اظهار داشت: به همین دلیل صبحانه ای سالم در اختیار کارگران گذاشتیم که شامل فرنی به قیمت هر کاسه 1.57 پوند بود و پس از آن متوجه کاهش تعداد حوادثی شدیم که قبل از ظهر روی می داد.

۲۷ اسفند ۱۳۹۰ ۱۰:۳۴
شاسا |
اشتراک در