احداث بزرگترین پروژه بیمارستانی کشور

بزرگترین پروژه بیمارستانی کشور در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) تهران با حضور وزیر بهداشت، ‌درمان و آموزش پزشکی ۲۲ اسفند آغاز به کار می کند.

این پروژه که در سفر دوم رییس جمهور جزو پروژه های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران منظور شده است، پروژه ۵۴۰ تختخوابی انستیتو سرطان این مجتمع بوده و روز دوشنبه ۲۲ اسفندماه با حضور وزیر بهداشت و مسئولان کشوری به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

بنابراین گزارش، بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی واقع در مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) که در محل انستیتو تحقیقات سرطان (کانسر)، قطب علمی سرطان کشور احداث خواهد شد، به پذیرش بیماران سرطانی از سراسر کشور کمک شایانی خواهد کرد و خدمت بزرگی به بیماران نیازمند خواهد بود.

گفتنی است انستیتو سرطان بیمارستان امام تهران هم اکنون سالانه پذیرای ۸۰۰۰ بیمار سرطانی از سراسر کشور است که با افتتاح این مجموعه انتظار می رود پذیرش این بیماران به نحو چشمگیری افزایش یابد.

شایان ذکر است وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیش از این در شهرکرد اعلام کرده بود در راستای سیاست های محرومیت زدایی از مناطق کمتر برخوردار، تهران با وجود داشتن مراکز درمانی زیاد و مجهز، تنها شهر مهم ایران است که پس از انقلاب شاهد افتتاح هیچ بیمارستان دولتی نوساز نبوده است و از این لحاظ از مراکز تمام استان ها عقب تر است.

۲۰ اسفند ۱۳۹۰ ۰۹:۱۳
بولتن نیوز |
اشتراک در