ساخت بزرگ‌ترین کلینیک تخصصی دندانپزشکی در بوشهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بزرگ‌ترین کلینیک تخصصی دندانپزشکی کشور در بوشهر در حال ساخت است.

غلامرضا حیدری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تجهیزات این کلینیک تخصصی نیز به مناقصه گذاشته شده است.

وی با اشاره به ضرورت ساخت این کلینیک تخصصی در استان بوشهر افزود: برای تجهیز این کلینیک تخصصی 40 دستگاه یونیت دندانپزشکی پیش‌بینی شده است.

حیدری ادامه داد: این کلینیک با امکانات جراحی فک و صورت، ایمپلنت، ارتودنسی، جراحی لثه، درمان ریشه دندان،رادیوگرافی و رادیولوژی دهان و دندان و لابراتوارهای ساخت پروتز دندان ثابت و متحرک با اعتبارات ملی راه‌اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد:‌ در این کلینیک، ‌متخصص دندانپزشکی اطفال و متخصص بیماری‌های دهان و دندان نیز مستقر می‎شوند.

حیدری افزود: برای راه‌اندازی این مرکز 20 میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی کرده‌ایم و امیدواریم در هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری برسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کاری کنید که مردم جز رنج بیماری نگرانی دیگری نداشته باشند گفت: ما می‌خواهیم به سمتی برویم که هزینه‌های درمان را کاهش بدهیم زیرا مردم هزینه‌های بسیاری را به خصوص در زمینه دندانپزشکی پرداخت می‌کنند.

وی بیان کرد: این کلینیک تخصصی در خیابان شهید حیدری بوشهر با زیربنای یک‌هزار و 200 مترمربع ساخته می‌شود.

حیدری اظهار داشت: همه هزینه‌های درمانی در کلینیک تخصصی دندانپزشکی بوشهر به نرخ دولتی محاسبه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یادآور شد: تلاش ما این است با ایجاد زیرساخت‎های لازم در حوزه‎های تخصصی پزشکی در استان بوشهر نیاز مردم استان به مراجعه به استان‎های دیگر کاهش یابد.

وی ادامه داد: به دلیل بالا بودن هزینه‎های خدمات دندانپزشکی امیدواریم با افتتاح و فعالیت این کلینیک تخصصی هزینه‎ها در این بخش کاهش یابد.

۱۵ اسفند ۱۳۹۰ ۱۰:۳۱
خبرگزاری فارس |
اشتراک در