مرجع صنعت ساختمان منطقه در کیش دایر می‌شود

نخستین نمایشگاه بین المللی دایمی صنعت ساختمان به منظور تمرکز متولیان صنعت و معرفی برندها و تکنولوژی‌های برتر، اسفندماه در کیش برگزار می‌شود.
مجری نخستین نمایشگاه بین المللی دایمی صنعت ساختمان با بیان اینکه تا کنون 60درصد از غرفه های این نمایشگاه واگذار شده است، اظهار داشت: این امر نشان دهنده استقبال خوب شرکتهای ساختمانی و سایر رشته های مرتبط از این نمایشگاه بین المللی است.

مجید تفضلی معرفی برندهای برتر داخلی و خارجی در این صنعت، رفع مشکلات موجود در خرید مصالح ساختمانی در کیش، توسعه صادرات صنعت ساختمان، عدم نیاز به روادید برای ورود میهمانان خارجی، وجود معافیت های مالیاتی و عدم وجود تعرفه های گمرکی در کیش، مطرح کردن تکنولوژی ها و فناوری های نوین، بسترسازی برای فروش بدون واسطه، و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی را از جمله اهداف کلی برگزارکنندگان این نمایشگاه برشمرد.

تفضیلی افزود: همچنین در این نمایشگاه پروژه های ساختمانی توسط کمیته بازرگانی نمایشگاه شناسایی و به شرکت کنندگان در آن معرفی خواهند شد و از این طریق پل ارتباطی میان این دو برقرار می شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه شرکتهای فعال در زمینه ماشین آلات و ابزار ساختمانی، مصالح ساختمانی پایه، لوازم و تجهیزات الکترونیکی، تاسیسات ساختمانی، معماری، دکوراسیون، موسسات مالی و اعتباری، شهرداری ها و سازمان های وابسته، مراکز علمی پژوهشی و آزمایشگاهی و ... آخرین دستاوردهای خود را به معرض دید عموم و علاقمندان می گذارند.

تفضیلی با اشاره به اینکه شرکتها و برندهای مطرح در رشته های گوناگون از این نمایشگاه حمایت کرده اند و در آن حضور خواهند داشت، از شرکتهای ابنیه پدیده شاندیز، قو الماس خاورمیانه، میتسوبیشی ژاپن، هیدرو اطلس، هتلداران، نواوود، تهران کانتین، Ramer، صنا پیشرو نوآور، تگ صاب و Muraspec به عنوان شرکت هایی که تاکنون حضور آنها در نمایشگاه قطعی شده است، نام برد.

مجری نخستین نمایشگاه دایمی صنعت ساختمان کیش در پایان خاطرنشان کرد: بزرگترین نمایشگاه دایمی صنعت ساختمان کیش از اسفندماه سال جاری فعالیت خود را به مدت یکسال در فضایی به مساحت شش هزار و 500متر در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش آغاز خواهد کرد و پیش بینی می شود از حدود 70شرکت حاضر در این نمایشگاه، 35شرکت دارای برند بین المللی باشند.
۲۶ دی ۱۳۹۰ ۱۴:۴۵
خبرگزاری مهر |
اشتراک در