گشایش نمایشگاه دکوراسیون مشهد

2 نمایشگاه بین المللی مبلمان، دکوراسیون و لوستر در مشهد گشایش یافت.

این نمایشگاهها شامل دوازدهمین نمایشگاه بین المللی مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ماشین‌آلات، ابزار، یراق و تجهیزات مبلمان، دکوراسیون داخلی و لوستر و روشنایی است که در نمایشگاه بین المللی مشهد بر پا شده است. مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: این نمایشگاه با شرکت 220 شرکت از داخل کشور و نمایندگی هایی از کشورهای آلمان، ترکیه، تایوان، چین، ایتالیا، کره جنوبی، مالزی، بلژیک، فرانسه، اتریش و سوئد دایر شده است.

محمد سیدی افزود: شرکت کنندگان در این نمایشگاه آخرین تولیدات و توانمندی های خود را در زمینه های انواع مبلمان کلاسیک، مدرن، راحتی، اداری، ماشین‌آلات مربوط به صنایع چوب، ابزارآلات، یراق ‌آلات، پوشش ‌های تزیینی، روشنایی و لوستر، کابینت ‌سازان، کالاهای خواب، مواد اولیه و خام، تجهیزات دکوراسیون شامل انواع شومینه، کاغذ دیواری، پارکت، انواع در، سقف‌های کاذب، تزیینات داخلی ساختمان و رنگ ‌های ساختمانی در معرض دید عموم قرار داده اند.

وی گفت: سطح کمی و کیفی تولیدات ارایه شده در این نمایشگاه در مقایسه با نمایشگاه مشابه پارسال حدود 20 درصد افزایش یافته است. دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی مبلمان، دکوراسیون، معماری داخلی و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ماشین‌ آلات، ابزار، یراق و تجهیزات مبلمان، دکوراسیون داخلی و لوستر و روشنایی تا 16 دی ماه، از ساعت 16 تا 21 در نمایشگاه بین المللی مشهد برای بازدید علاقمندان دایر است.

۱۴ دی ۱۳۹۰ ۰۹:۲۰
اشتراک در