آموزش مدیران صنعت ساختمان

طرح پرورش مدیران کار آمد در صنعت ساختمان به منظور آموزش و توسعه شایستگی‌های مدیران فعال در سطوح مختلف ساخت و سازها و طرح‌های عمرانی تحت عنوان دوره‌های CMBA برای نخستین بار در کشور اجرایی می‌شود.

مؤسسه تحقیق و توسعه خانه عمران مبتکر و تنها مجری CMBA در ایران دوشنبه 11 دی در سمیناری در هتل سیمرغ تهران این طرح را معرفی می‌کند.

دوره‌های CMBA خانه عمران که بر مبنای دو مأموریت اصلی یعنی توانمندسازی مدیران فعلی و پرورش مدیران آینده صنعت ساختمان طرح‌ریزی شده است، در گرایشهای متعددی از جمله مدیریت اجرایی در صنعت ساختمان، مدیریت پروژه در صنعت ساختمان، مدیریت ارشد در صنعت ساختمان و مدیریت توسعه و بازاریابی در صنعت ساختمان( Developers) ارائه می‌شود که در صورت احراز شرایط مطابق ضوابط مؤسسه یک یا دو نوع از گواهینامه‌های چهارگانه خانه عمران به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد.

ارتقای دانش فنی و مدیریتی در ابعاد و حوزه‌های متنوع صنعت ساختمان، توسعه و بهبود متوازن مهارت‌های فنی و مدیریتی به طور همزمان در صنعت ساختمان، اصلاح نگرش و رفتار مدیران صنعت ساختمان و ایجاد زبان علمی مشترک در کلیه سطوح مدیریتی در پروژه‌های عمرانی از اهداف در نظر گرفته شده در اجرای فاز نخست این طرح بزرگ و اثر بخش در برنامه‌های کلان کشور اعلام شده است.

۱۲ دی ۱۳۹۰ ۰۸:۲۲
اشتراک در