ساخت هتل چوبی در جنگل

یک مبتکر سوئدی با ساخت هتل چوبی در مناطق جنگلی شمال این کشور توجه جهانگردان را جلب کرده است.

 کنت لیندوال مبتکر سوئدی با جمع اوری شاخه ها و تنه های درختان از جنگل های شمالی این کشور و با استفاده از نظریات طراحان و معماران هتلی چوبی با پنج اتاق ساخته است که علاقمندان می توانند در دمای زیر بیست درجه سانتیگراد در این اتاق های چوبی شب را به صبح برسانند. ایده اولیه ساخت هتل چوبی پنج سال پیش در ذهن این مرد سوئدی و همسرش زمانی ایجاد شد که یکی از همسایگان آنها خانه ای چوبی برای تولید یک فیلم مستند ساخت.

بعد از آن این زن و شوهر ایده ساخت هتل چوبی را در اعماق جنگل های شمال سوئد پیگیری کردند و با کمک گروهی از بهترین معماران آن را ساختند. این هتل چوبی اکنون تنها پنج اتاق برای مشتریان دارد و مشتریان برای رسیدن به محل هتل باید خودروهای خود را در جایی دورتر از محل متوقف کنند و با پای پیاده به هتل بروند. سوفیا لیندوال همسر کنت وال می گوید: هدف ما ان است که به مشتریان بگوییم شما از نقطه ای که به سمت هتل ما حرکت می کنید باید بدانید برخی امکانات را از دست می دهید و برای زنده ماندن در این مکان باید تا حدی خلاق باشید.

خانواده لیندوال امیدوارند که هتل چوبی خود را که اکنون تنها پنج اتاق دارد به بیست و چهار اتاق افزایش دهند. سه ساعت دورتر از جایی که هتل چوبی در اعماق جنگل های سرد شمال سوئد ساخته شده است گروهی دیگر از مبتکران این کشور هتلی یخی ایجاد کرده اند که علاقمندان می توانند در آن جا زندگی به شیوه اسکیموها را تجربه کنند. ساخت این هتل های ابتکاری می تواند به جذب جهانگردان بیشتر به این منطقه دورافتاده سوئد کمک کند

۱۰ دی ۱۳۹۰ ۱۰:۲۹
شاسا |
اشتراک در