استقبال وزارت راه و شهرسازی از همکاری برای توسعه شهرهای جدید

معاون جدید وزیر راه وشهرسازی گفت : از همکاری برای توسعه و عمران شهرهای جدید استقبال کرده و از سرمایه گذاران به منظور مشارکت در این بخش دعوت به همکاری می کنیم .
'محمد هادی رستمیان ' در آیین معارفه خود به عنوان مدیرعامل جدید شرکت مادرتخصصی شهرهای جدید اظهار داشت: باید مدیران شهرهای جدید تلاش شایسته ای به عمل آورده تا آثاری ماندگار در این شهرها برجای گذاشته شود.

براساس برنامه ریزی وزارت راه وشهرسازی قرار است 372 هزار واحد مسکونی طرح مهر در سطح 17 شهر جدید ساخته شود .

رستمیان 34 ساله که از مدیران موفق در حوزه معاونت امور عمرانی در استانداری سمنان بوده ،افزود: انتظار می رود مدیران شهرهای جدید طبق اصول و برنامه های تعریف شده ، اهداف را دنبال کنند و دراین راه وزارت راه وشهرسازی نیز پشتیبانی های لازم را به عمل خواهد آورد .

جمعیت فعلی ساکن در17 شهرجدید بیش از 500 هزار نفر است و پیش بینی شده با تکمیل واحدهای مسکونی مهر در این مناطق بیش از دومیلیون نفر ساکن شوند .

سه شهر جدید پرند ، پردیس و اندیشه در مجموع سهمیه 141 هزار واحد مسکونی طرح مهر را دارند که 95 هزار دستگاه آن مربوط به پرند است .

رستمیان از کمک تمامی دستگاه هایی که امکان رونق ساخت وساز درشهرهای جدید را فراهم سازند ، استقبال کرد .

درزمان حاضر17 شهرجدید بهارستان، فولادشهر و مجلسی (دراستان اصفهان)،هشتگرد (استان البرز)، سهند (آذربایجان شرقی )، عالی شهر (بوشهر)، اندیشه ، پرند و پردیس (استان تهران) ، بینالود ، گلبهار( خراسان رضوی)، رامین، شیرین شهر (خوزستان)، رامشار( سیستان وبلوچستان) ، صدرا ( فارس) ، مهاجران (مرکزی) و علوی (هرمزگان ) تحت پوشش وزارت راه وشهرسازی قرار دارند .

۱۰ دی ۱۳۹۰ ۰۸:۵۰
ایرنا |
اشتراک در