برگزاری نمایشگاه ساختمان بجنورد

پنجمین نمایشگاه تخصصی ساختمان و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بجنورد در تخته ارکان گشایش یافت.

در این نمایشگاه ، نمایندگی سه شرکت تولیدی خارجی شامل؛ ترکیه، ایتالیا، آلمان و همچنین واحدهای تولیدی استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، یزد و خراسان شمالی حضور دارند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خراسان شمالی در حاشیه این نمایشگاه با بیان اینکه پنجمین نمایشگاه تخصصی ساختمان و صنایع وابسته در فضایی به وسعت 2 هزار متر مربع برگزار شده است، اظهار داشت:‌ در این نمایشگاه مجموعاً 35 واحد تولیدی داخل و خارج از کشور شرکت دارند.
به گفته روح‌الله یزدانی، 20 شرکت تولیدی خراسان شمالی که در زمینه ساختمان فعالیت داشته در این نمایشگاه حضور دارند. وی اظهار داشت: در این نمایشگاه نمایندگان واحدها، آخرین دستاوردهای نوین خود در صنعت ساختمان را در معرض دید عموم قرار داده‌اند.
وی اضافه کرد: انواع تیرچه، فوم، وسائل گرمایشی، سرمایشی و حفاظتی مدرن ساختمان، سیستم‌های حرارت از کف، مصالح جدید ساخت اسکلت‌ها، دیوارهای کاذب و سایر مصالح و لوازم مدرن ساختمان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خراسان شمالی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از امروز به مدت 5 روز برای بازدید عموم دایر است، خاطرنشان کرد: ساعات بازدید این نمایشگاه همه روزه از 16 تا 29 خواهد بود.
وی گفت: برای تسهیل در آمد و رفت شهروندان سرویس‌های ایاب و ذهاب عمومی پیش‌بینی شده است. نمایشگاه بین‌المللی خراسان شمالی 5 کیلومتری جنوب بجنورد در تخته ارکان قرار دارد.

۶ دی ۱۳۹۰ ۰۹:۳۲
اشتراک در