برگزاری نمایشگاه دکوراسیون کرج

به همت شهرداری کرج و با همکاری شرکت آروین سبزآتیه، اولین نمایشگاه و جشنواره مبلمان و دکوراسیون منزل و لوستر در کرج برگزار می شود.

نخستین جشنواره و نمایشگاه مبلمان، لوستر و دکوراسیون منزل از سوی شهرداری و با همکاری بخش خصوصی با حضور برترین تولید کنندگان مبلمان استان البرز در کلانشهر کرج برگزار می شود. این نمایشگاه در تمامی مناطق شهرداریهای شهرستان کرج از 14 دی الی 22 بهمن ماه سال جاری برگزار می شود و به تمامی کارمندان دولت در استان البرز تحفیف ویژه ارائه می شود.

نمایشگاه شماره یک با عنوان نیلوفر از 14 تا 18 دی در عظیمیه سالن ورزشی دلاوران، نمایشگاه شماره دو با عنوان کاکتوس جنب استخر دانش سالن ورزشی شهرداری از 20 الی 23 دی، نمایشگاه شماره سه با عنوان شقایق در جهانشهر سالن ورزشی سیدالشهدا از 26 الی 30 دی، نمایشگاه شماره چهار با عنوان یاس در فردیس سالن رورزشی سرحد آباد از 6 تا 10 بهمن، نمایشگاه شماره پنج با عنوان میخک در فردیس، سالن ورزشی پوریای ولی از 12 تا 16 بهمن و نمایشگاه شماره شش با عنوان رز در گوهردشت سالن ورزشی پارک سه باندی از 18 تا 22 بهمن برپا می شود.

نخستین نمایشگاه و جشنواره مبلمان، لوستر و دکوراسیون داخلی در کرج در فضایی کاملا متفاوت به منظور آشنایی شهروندان با مدل های جدید و نوین دکوراسیون منازل برگزار می شود. حضور فعال مشارکت کنندگان و تولیدکنندگان در این نمایشگاه فرصتی را فراهم می آورد تا افراد در آستانه سال نو نیازهای خود را در زمینه مبلمان، لوستر و دکوراسیون منزل با قیمت های مطلوب فراهم کنند. علاقه مندان می توانند 14 دی الی 22 بهمن همه روزه از ساعت 15 تا 21 به آدرس های مذکور مراجعه کنند.

۶ دی ۱۳۹۰ ۰۹:۳۱
اشتراک در