تخفیف 25 درصدی صدور پروانه ساختمان

شهرداری کرمان اعلام کرد: تخفیف 25 درصدی ویژه متقاضیان صدور پروانه ساختمان در ماه‌های پایانی سال جاری صورت می‌گیرد.
به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، تخفیف 25 درصدی ویژه متقاضیان صدور پروانه ساختمان در ماه‌های پایانی سال جاری در شهر کرمان صورت می‌گیرد.

بنابراین گزارش به منظور حمایت از تمام شهروندانی که در سه ماه پایان سال جاری متقاضی اخذ مجوز از شهرداری هستند، مبالغ مربوط به صدور پروانه ساختمان به غیر از تفکیک به شرح زیر کاهش می‌یابد.

در صورتی که متقاضی تمام وجوه محاسبه شده را به صورت نقد به حساب شهرداری پرداخت کند و این اقدام از اول تا پایان دی ماه صورت گیرد، شامل 25 درصد تخفیف و در صورتی که این اقدام از اول تا پایان بهمن ماه صورت گیرد، شامل 20 درصد تخفیف و در صورتی این اقدام از اول تا پایان اسفند ماه سال جاری انجام شود، شامل 15 درصد تخفیف می‌شود.

همچنین در صورتی که شهروندان عزیز جرایم کمیسیون ماده 100 را در ماه‌های مزبور به صورت نقدی پرداخت کنند، بر مبنای درصدهای فوق‌الذکر همچون سال گذشته مشمول دریافت جایزه خوش حسابی می‌شوند و کسانی که به شهرداری بدهی معوقه دارند، می‌توانند به شهرداری‌های مناطق مراجعه و از امتیازات مصوب بهره‌مند شوند.

همچنین علی خدادادی شهردار منطقه ۴ از پیشرفت 40 درصدی جدول‌گذاری خیابان‌های سید جمال‌الدین اسدآبادی و شهید قدوسی خبر داد و اظهار داشت: جدول‌گذاری خیابان فرهنگ به طول یک‌هزار و 300 متر از ابتدای هفته جاری شروع شده است.

وی با بیان اینکه اجرای رفوژ وسط خیابان شهید دستغیب ادامه دارد، تصریح کرد: عملیات تعریض معبر خیابان‌های شهید مصطفی خمینی و شهید مطهری انجام شده و انجام زیرسازی و جدول‌گذاری آنها در حال انجام است.

خدادادی با اشاره به اینکه لکه‌گیری سطح منطقه به صورت ادواری و روتین در حال اجراست از تجهیز پارک‌های چمران، عصای سفید، زمزم، پردیس و نسترن به وسایل تندرستی و پایه روشنایی خبر داد.

شهردار منطقه 4 کرمان گفت: زنگ‌آمیزی جداول،‌ میز، نیمکت و وسایل بازی تمام پارک‌های منطقه و نصب تابلوی راهنمای معابر در دست اقدام است.

۴ دی ۱۳۹۰ ۰۸:۵۳
بنانیوز |
اشتراک در