اجرای ادامه بزرگراه یادگارامام(ره) تا«پادگان‌جی»

معاون فنی عمرانی شهردار تهران از طراحی و آماده‌سازی نقشه‌های اجرایی ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) تا «پادگان جی» خبر داد و گفت: حوزه فنی ـ عمرانی زمانی به اجرای این پروژه ورود خواهد کرد که رفع معارضان به حد معقولی برسد.

سید مازیار حسینی با بیان اینکه پیش از این انتهای بزرگراه یادگار امام (ره)، تا خیابان امام خمینی (ره) بود، اظهار کرد: به پیشنهاد شورای شهر تهران، طراحی ادامه این بزرگراه تا پادگان جی در دستور کار قرار گرفته و در ادامه، فراهم کردن دسترسی بیشتر این بزرگراه به شبکه بزرگراهی تهران نیز، در حال طراحی است.

وی با بیان اینکه این بزرگراه پس از پادگان جی در سه شاخه ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: یک شاخه از بزرگراه به میدان فتح و از طریق این میدان به آزادراه تهران ـ ساوه متصل خواهد شد.

حسینی با بیان اینکه ادامه مسیر این بزرگراه در حرکت به سمت شرق به میدان 9 دی متصل خواهد شد، افزود: شاخه سوم نیز،‌ کارکرد دسترسی محلی دارد.

معاون فنی ـ عمرانی شهردار تهران با اشاره به اینکه طراحی ادامه یادگار امام ملاحظات ویژه‌ و هماهنگی گسترده‌ای دارد، خاطرنشان کرد: در طراحی این پروژه باید حریم کوریدور پروازی فرودگاه مهرآباد نیز باید رعایت شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این، با توجه به اینکه پادگان جی معارض این پروژه محسوب می‌شود، نیازمند هماهنگی با نیروهای مسلح است.

معاون فنی عمرانی شهردار تهران درباره زمان اجرای پروژه، به ایسنا گفت: با توجه به اهمیت توافقات برای این پروژه، نمی‌توان زمان دقیق اجرای آن را اعلام کرد؛ با این وجود اعتبارات لازم برای این منظور در لایحه بودجه سال 91 پیش‌بینی خواهد شد.

حسینی با بیان اینکه وجود معارض مهم‌ترین عاملی است که می‌تواند منجر به طولانی شدن زمان اجرای یک پروژه شود، گفت: حوزه فنی عمرانی زمانی به اجرای پروژه ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) ورود خواهد کرد که رفع معارضان به حد معقولی برسد.

۳ دی ۱۳۹۰ ۰۹:۵۳
ایسنا |
اشتراک در