برگزاری نمایشگاه ساختمان قم

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قم از برگزاری هفتمین نمایشگاه صنعت ساختمان به مدت چهار روز در قم خبر داد.

علی اخوان قربانی با بیان اینکه هفتمین نمایشگاه صنعت ساختمان در استان قم آغاز به کار کرد افزود: این نمایشگاه در زمینه مصالح ساختمانی، فعالیت‌های نوین صنعت ساختمان و همچنین تأسیسات در 80 غرفه و فضایی به مساحت سه هزار متر مربع برگزار می‌شود. وی عنوان کرد: با توجه به حجم ساخت و سازهایی که در استان قم انجام می‌شود، این نمایشگاه در راستای معرفی فناوری‌های نوین به جامعه هدف می‌تواند موثر باشد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قم ادامه داد: شرکت‌هایی که در این نمایشگاه حضور دارند در زمینه‌های سبک سازی و مقاوم سازی ساختمان و همچنین کاهش قیمت تمام شده و نیز بهینه سازی مصرف سوخت، محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهند.

قربانی به زمان برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: این نمایشگاه از امروز 29 آذرماه به مدت چهار روز و تا جمعه دوم دیماه از ساعت 16 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قم واقع در خیابان امام موسی صدر ادامه خواهد داشت. وی این نمایشگاه را از بزرگترین نمایشگاه‌های برگزار شده در استان قم برشمرد و افزود: شرکت‌هایی که در این نمایشگاه حضور دارند از شرکت‌های مطرح استان و کشور هستند که امیدواریم با استقبال خوب مردم مواجه شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قم با بیان اینکه این نمایشگاه با حضور دهناد معاون برنامه ریزی و دلاوری معاون عمرانی استاندار قم و عالی پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم بعد از ظهر چهارشنبه افتتاح خواهد شد عنوان داشت: هفتمین نمایشگاه صنعت ساختمان استان قم به صورت مشترک و با همکاری شرکت شکوفا مهر نوآور و شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قم برگزار می‌شود.

۳۰ آذر ۱۳۹۰ ۱۱:۳۸
اشتراک در