تکمیل شبکه بزرگراهی پایتخت

معاون فنی عمرانی شهردار تهران از تکمیل شبکه بزرگراهی پایتخت تا پایان سال آینده خبرداد و گفت: نیازهای اصلی شهروندان با بهره‌برداری از بزرگراه‌های در دست ساخت برطرف خواهد شد.

ا بیان اینکه اخیرا هفت ‌کیلومتر از ادامه بزگراه شهید همت با عنوان «شهید زین‌الدین»‌ به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: حدود پنج کیلومتر دیگر از ادامه این بزرگراه به سمت شرق باقی مانده تا به بزرگراه شهید یاسینی و از آنجا به جاده هراز متصل شود.

وی پیش‌بینی کرد که این بخش از شبکه بزگراهی پایتخت تا پایان نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری برسد.

حسینی با بیان اینکه ساخت ادامه بزرگراه همت به سمت غرب و در منطقه 22 تهران دنبال می‌شود، اظهار کرد: ساخت این بزرگراه تا بلوار شهید اردستانی پیشرفت قابل توجهی داشته و انتظار می‌رود این بخش نیز تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد و در سال 91 ادامه بزرگراه همت به نقطه‌ای برسد که از آنجا به بعد، از حریم تهران خارج می‌شود.

وی با بیان اینکه شبکه بزرگراهی شمال پایتخت نیز با احداث بزرگراه طبقاتی صدر و اتصال بزرگراه نیایش به صدر تا پایان سال آینده تکمیل خواهد شد، خاطرنشان کرد: در بخش بزرگراه‌های شمالی جنوبی نیز تکمیل دو بزرگراه امام علی (ع) و یادگار امام (ره) در اولویت قرار دارد که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده یادگار امام (ره) تا پایان امسال و امام علی (ع) تا پایان سال آینده تکمیل خواهد شد.

به گفته معاون فنی عمرانی شهردار تهران، در محدوده جنوب تهران نیز، حدود 15 کیلومتر از بزرگراه آزادگان باقی مانده است که قطعا پیش از پایان سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

۲۶ آذر ۱۳۹۰ ۱۳:۱۳
ایسنا |
اشتراک در