تدوین برند صنعت سنگ لرستان

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان لرستان از تدوین برند صنعت سنگ این استان خبر داد.

سعید جمشیدی با تاکید بر برند سازی مصولات استراتژیک استان لرستان اظهار داشت: در گذشته نبود یک برند خاص و مدیریت بازار محصولات استراتژیک استان لرستان یکی از مشکلات عمده در راستای معرفی محصولات لرستان بوده است. وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای برند سازی محصولات استراتژیک استان لرستان بیان داشت: در این راستا شرکت شهرکهای صنعتی استان اقدام به تدوین برند محصول سنگ لرستان کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان لرستان افزود: این برند سازی محصولات استراتژیک استان لرستان در راستای حضور محصولات لرستان در بازارهای بین المللی و افزایش تثبیت بازار داخلی است. وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از وجود یک خلا بزرگ میان صنعت و دانشگاههای استان بیان داشت: متاسفانه در حال حاضر اساتید دانشگاهی ما و همچنین صنعتگران استان لرستان از یکدیگر دور هستند.

جمشیدی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای رفع این خلا در میان دانشگاه و صنعت لرستان یادآور شد: شرکت شهرکهای صنعتی استان لرستان در راستای رفع این خلا بزرگ اقدام به انعقاد تفاهمنامه های همکاری میان صنعت و دانشگاههای استان کرده است. مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان لرستان ادامه داد: در حال حاضر شرکت شهرکهای صنعتی لرستان با دانشگاههای پیام نور، دانشگاه لرستان، دانشگاه آزاد و دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اقدام به انعقاد تفاهمنامه های همکاری کرده است.

۱۹ شهریور ۱۳۹۰ ۰۹:۱۴
خبرگزاری مهر |
اشتراک در