برگزاری نمایشگاه ساختمان اصفهان

150 شرکت کننده آخرین دستاورهای صنعت ساختمان را در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی معماری و فناوری های نوین اصفهان در معرض دید عموم قرار می دهند.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی معماری و فناوری های نوین ساختمان که از 15 تا 19 شهریور ماه در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان اصفهان برپا می شود 150 شرکت معتبر صنعت ساختمان از داخل و خارج کشور را گرد هم می آورد تا فرصتی را برای معرفی فناوریهای نو صنعت ساختمان فراهم کند.
در این نمایشگاه شرکتهایی از استانهای اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی و غربی، فارس، خوزستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گیلان و مازندران و نمایندگان کشورهای چین، تایلند، ترکیه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، اسپانیا و انگلستان در هشت هزار و500 مترمربع فضای نمایشگاهی محصولات خود را به نمایش می گذارند.
انواع کلید، پریز، لوازم برقی ساختمانی، آیفون تصویری، دربازکن برقی، درهای ضد سرقت، درهای UPVC، چوبی، MDF و HDF ، گره چینی، درهای آلومینیومی، نماهای داخلی و خارجی ساختمان، نماهای شیشه ای، ورق های آلومینیومی، کامپوزیت ها و سقف های کاذب از جمله محصولاتی است که در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.
سیستم های حفاظتی،سنگ های دکوراتیو و تزیینی،موزاییک،سفال، سفال برجسته، کاشی و سرامیک، شومینه،آجر، نورگیرهای سقف،ماشین آلات صنعتی، نماهای بتنی، سبک سازی و انبوه سازی، محصولات نانو و انواع عایق ها از دیگر مصالح و فناوریهای صنعت ساختمان که در نمایشگاه ارائه خواهد شد. همچنین انجمن ها، سندیکاها و مجلات تخصصی در این نمایشگاه حضوری فعال دارند.

۱۵ شهریور ۱۳۹۰ ۱۴:۲۶
اشتراک در