نمایشگاه صنعت ساختمان زنجان

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان از افزایش 30 درصدی شرکت‌کنندگان در نمایشگاه صنعت ساختمان زنجان خبر داد.

محمد جواد برجسته‌نژاد اظهار داشت: پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع ساختمان، کاشی، سرامیک، پنجمین نمایشگاه بین‌المللی انبوه سازان و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات سرمایشی و گرمایشی شهریور ماه سال جاری در زنجان برگزار می‌شود. وی ادامه داد: این سه نمایشگاه به صورت همزمان در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان با حضور شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی از جمله ترکیه و چین برگزار می‌شود.
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان تصریح کرد: در سال جاری و همزمان با برگزاری این سه نمایشگاه در زنجان سمینار تخصصی سازمان نظام مهندسی استان زنجان با حضور همه مهندسان این صنعت و سمینار تخصصی انجمن انبوه سازان کل کشور با حضور انبوه سازان، روسا، دبیران 30 استان کشور و هئیت رئیسه و مقامات کشوری برای نخستین بار در زنجان برگزار می‌شود. وی از حضور بیش از 100 شرکت معتبر داخلی و خارجی در این نمایشگاه خبرداد، افزود: این نمایشگاه در چهار سالن به مساحت 5 هزار و 500 متر مربع از 15 تا 18 شهریور هر روز از ساعت 12 تا 22 آماده بازدید علاقمندان است.
برجسته‌نژاد با اشاره به برگزاری سمینار نظام مهندسی زنجان در 16 شهریور ماه سال جاری، یادآورشد: سمینار انبوه‌سازان نیز 18 شهریور در نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار می‌شود.وی یادآورشد: با وجود رکود در بازار مسکن این نمایشگاه با استقبال تولید‌کنندگان داخلی و خارجی مواجه شده و در سال جاری این نمایشگاه با حضور تولید کنندگان داخلی و خارجی برگزار می‌شود.
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان از افزایش 30 درصدی شرکت کنندگان در این نمایشگاه خبر داد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته این نمایشگاه با حضور تولید‌کنندگان بیشتری برگزار می‌شود.

۱۵ شهریور ۱۳۹۰ ۱۴:۲۵
اشتراک در